شناسهٔ خبر: 50261119 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انعقاد تفاهم‌نامه معاونت امور جوانان وزارت ورزش و کمیته امداد

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف مهارت‌آموزی جوانان تحت پوشش کمیته امداد منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، معاونت امور جوانان در راستای مهارت آموزی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت های زندگی به گروه های مختلف جوانان ساکن در کلیه نقاط کشور، طرح ها و برنامه هایی را در دست اقدام دارد.

بدین منظور جلسه کارگروه مشترک اجرایی شدن تفاهم نامه، بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه با حضور دکتر علی خادمی معاون اشتغال و خودکفایی، دکتر رمضانی مدیرکل شغلی، مهندس لکی مدیر برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت بر طرح های اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)، وحید یامین پور سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دکتر بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی در دفتر معاونت امور جوانان وزارت ورزش  و جوانان برگزار شد.

خادمی با تشریح موضوع تفاهم نامه و ضرورت اجرای طرح مهارت آموزی، شناسایی افراد جهت مهارت آموزی و تربیت مربی، به ارائه نیازسنجی های آموزشی در هر مهارت پرداخت و توضیحاتی را در خصوص نحوه تعیین سرفصل ها و تولید محتوای آموزشی برای هر مهارت طبق نیازهای اعلامی بیان کرد.

تاکید یامین پور بر تسریع مهارت آموزی ۱۲هزار جوان تحت پوشش کمیته امداد
وحید یامین پور سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز بر تسریع فرایند مهارت آموزی به ۱۲ هزار نفر از جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و اجرایی شدن این تفاهمنامه را شروع مسیر همکاری های اثربخش و تأثیرگذار معاونت امور جوانان با دستگاه های ستاد ساماندهی امور جوانان دانست.
همچنین در این جلسه مصوب شد تا کمیته امداد امام خمینی(ره) حداکثر تا سقف ۴۰ درصد از اعتبارات طرح را به تربیت مربیان حوزه اشتغال و کارآفرینی اختصاص دهند.

نظر شما