شناسهٔ خبر: 50261087 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

روایت مجری «ثریا» از نحوه برخورد مخبر با یک انتقاد

سهیلا شهبازی

مجری برنامه «ثریا» با اشاره به نحوه‌ی برخورد معاون اول رییس‌جمهور با یک انتقاد که در قالب این برنامه مطرح شد، این رفتار را حرفه‌ای خواند و در قبال سرعت در پاسخگویی تشکر و در عین حال ابراز امیدواری کرد این ماجرا با عمل به قولشان، به تشکر دوم هم بیانجامد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محسن مقصودی ـ تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» ـ با انتشار یادداشتی با عنوان «یک تشکر از آقای مخبر بابت پاسخگویی سریع» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ابراز امیدواری کرده است که این ماجرا به تشکر دوم هم بیانجامد.

مقصودی ۱۸ ساعت قبل در این زمینه نوشته است:

«دیشب در ابتدای برنامه ثریا، خطاب به آقای دکتر مخبر، گلایه‌ای کردم از کم کاری و انفعال ستاد توسعه روابط ایران، عراق و سوریه، که ذیل معاونت اول دولت است و عرض کردم ضرورت دارد در این ستاد، اصلاح ساختار، تحول جدی و جوانگرایی صورت گیرد. 

پیرو مجموعه پخش مستند «سوریه، سرزمین شگفتی های یک و دو » یادآوری کردیم که ترکیه ۱۳ برابر ایران به سوریه صادرات دارد و در صادرات به عراق هم از ما سبقت گرفته است. عرض کردم که مسوول ستاد توسعه، بیش از یک سال است که اساسا به سوریه سفر نکرده است و ...

امشب حدود ساعت ۲۱ آقای دکتر مخبر خودشان تماس گرفتند و از تذکر برنامه تشکر کردند و فرمودند خودشان هم مستندهای سوریه ثریا را قبل از آمدن به دولت دیده بودند و مستندها را دنبال می کردند، به مستندها لطف داشتند و گفتند موضوع برای دولت و ایشان خیلی مهم است و مطالبه رهبری هم هست، اما سر شلوغی ابتدای دولت مانع شده که تا کنون اقدام مقتضی داشته باشند، اما گفتند تیمی گذاشته‌اند که گزارش مستندی آماده کنند و قول دادند که به زودی و بعد از جمع بندی تیم، مردم شاهد تحول و جوانگرایی در این ستاد خواهند بود. نکات خوب دیگری هم در این خصوص گفتند که ما را امیدوار کرد، قرار شد جلسه حضوری هم در این خصوص داشته باشیم تا از نزدیک مشکلات و چالش های صادرات به سوریه و سایر همسایگان را خدمتشان عرض کنیم.»

این مجری سپس درباره ی نحوه پاسخگویی مسئولان در دوره گذشته اظهار کرده است:

«حقیقتش طبق روال هشت سال گذشته خیلی امیدی به پاسخ نداشتیم. در هشت سال گذشته معمولا بعد از این انتقادها، نامه های انتقادی نهاد ریاست جمهوری بود که سرازیر می شد و دائما به جای آنها، ما مشغول پاسخگویی بودیم که چرا انتقاد کرده ایم!»

مقصودی با تشکر از پاسخگویی سریع معاون اول رئیس جمهور در قبال انتقادهایش در برنامه، اظهار کرده است: «نفس تماس ایشان و پاسخگویی سریعشان قابل تقدیر است. امیدوارم این شیوه پاسخگویی به رسانه ها ادامه دار باشد.

اما تشکر دوم و اصلی بماند برای زمانی که ان شاءالله به قولشان عمل کنند و شاهد تحول جدی در ساختار آن ستاد و البته در ادامه مسیر شاهد افزایش جدی صادرات ایران به سوریه و عراق و جبران عقب ماندگی گذشته باشیم. ما همچنان همکاری و مطالبه‌مان را ادامه می‌دهیم ‌و البته این بار امید بیشتری برای رفع چالش‌ها و شنیده شدن مطالباتمان داریم ... امیدوارم این ماجرا به تشکر دوم هم بیانجامد...»

انتهای پیام
 

نظر شما