شناسهٔ خبر: 50261044 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان:

دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی به بانوی کردستانی رسید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به سیده ژینو حسینی مهارت آموخته این استان در رشته آشپزی رسید.

صاحب‌خبر -

سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از کسب دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت توسط سیده ژینو حسینی مهارت آموخته این استان در رشته آشپزی خبر داد.

 

 

وی افزود: فاز اول نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به صورت غیر متمرکز از مهر ماه سالجاری به میزبانی 13 استان کشور در حال برگزاری است که این دوره از مسابقات از 22 تا 24 مهر ماه سالجاری در رشته آشپزی به میزبانی استان مازندران و با حضور 18 نفر از منتخبان استانی این رشته برگزار شد.

 

 

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات سیده ژینو حسینی مهارت آموخته منتخب استان کردستان در رشته آشپزی با حضور در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و کسب 716 امتیاز پس از شرکت کنندگانی از استان‌های مازندران، فارس و گیلان دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

 

 

 
احمدی با تبریک به مردم شریف استان کردستان به جهت کسب این موفقیت ارزشمند توسط این بانوی کردستانی خاطر نشان کرد: مسابقات ملی مهارت فرصتی ارزشمند در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان کشور و رسیدن به قله‌های افتخار در مسابقات جهانی است.

 

 

گفتنی است؛ فاز نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت فاز اول «به میزبانی استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و کردستان از 22  مهر سال جاری با حضور 170 رقابت کننده آغاز شده است در این مرحله از مسابقات استان مازندران میزبان رشته‌های قنادی و آشپزی، استان کرمان میزبان رشته‌های تراش و فرزCNC ، طراحی مهندسی مکانیک و تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین، استان سیستان و بلوچستان میزبان رشته جواهرسازی، استان فارس میزبان رشته فناوری گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت و استان کردستان میزبان رشته توسعه فناوری‌های موبایل است. 

پایان پیام/713

نظر شما