شناسهٔ خبر: 50260141 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ستاری:

بازاریابی چالش جدی محصولات توانبخشی/ استفاده از فناوری جدید رویکرد جدی معاونت علمی است

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: محصولات دانش بنیان حوزه توانبخشی به دلیل نداشتن پوشش بیمه‌ای بازار مناسبی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه نمایشگاه ایران ساخت حوزه توانبخشی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور رییس بنیاد شهید در این نمایشگاه، حضور قاضی‌زاده هاشمی را به دلیل پیگیری وی برای بازدید از دستاورد‌های طرح‌های کلان معاونت علمی دانست.

وی حوزه توانبخشی را یکی از بخش‌های مغفول مانده در کشور دانست و اظهار کرد: عمده محصولاتی که در این حوزه تولید می‌شود پوشش بیمه‌ای ندارند، از این رو بازار مناسبی برای شرکت‌های فعال در این حوزه نمی‌توان متصور بود.

ستاری با بیان اینکه در این زمینه بازار مراکزی مانند بنیاد شهید در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد، یادآور شد: بخش‌های تکنولوژی این حوزه با قرارداد‌هایی که با شرکت‌ها منعقد می‌شود، قابل توسعه است؛ ولی هر تکنولوژی برای توسعه نیاز به بازار دارد و این نگاه جدید در بنیاد شهید ایجاد شده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تاکید کرد: استفاده از فناوری‌های جدید، رویکرد اقتصادی به حوزه دانش بنیان‌ها و اقتصاد دانش بنیان از رویکرد‌های جدی ما در معاونت علمی است و جا دارد از مدیریت جدید بنیاد شهید در این زمینه تشکر و قدردانی کنم.

ستاری با بیان اینکه علاوه بر حوزه توانبخشی نوآوری‌های زیادی در حوزه اجتماعی از سوی شرکت‌های دانش بنیان عرضه شده است، گفت: ما در خدمت مسؤولان هستیم تا این نوآوری‌ها را عرضه کنیم.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با در اختیار گرفتن سالن ۳۷A واقع در نمایشگاه بین المللی اقدام به برگزاری نمایشگاه دائمی از طرح‌های کلان این معاونت کرده است. امروز توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه توانبخشی با حضور سید امیرحسین قاضی زاده، رییس بنیاد شهید تبیین شد.

نظر شما