شناسهٔ خبر: 50259309 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضا عنایتی:

دیدار با استقلال برایم دشوار است/ اسم تیم را تغییر خواهیم داد

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با توجه به خاطرات خوبی که از استقلال دارم دیدار با این تیم برایم دشوار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال از هفته اول لیگ بیست و یکم گفت: موقعی که مقابل استقلال قرار می گیرم چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی، برایم دشوار خواهد بود و به لحاظ احساسی شرایط خوبی ندارم. خاطرات زیادی با استقلال داشتم و حالا باید رودر روی این تیم قرار بگیرم.

وی ادامه داد: ما مقابل یک تیم سختکوش و جنگنده قرار خواهیم گرفت. تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا بتوانیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم ضمن اینکه تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که امیدوارم بتوانیم با این بازیکنان نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود هوادار یک تیم ناشناخته است و این مسئله می تواند برای شما مفید باشد، گفت: بازی اول لیگ همیشه سخت است. حریفان شناخت خوبی از هم ندارند ضمن اینکه ما تغییرات زیادی هم نسبت به لیگ یک داشته ایم اما اعتقاد دارم بازیکنان با انگیزه ای داریم که فردا تمام توان خود را به کار خواهم بست تا بتوانیم این دیدار را موفقیت با پایان برسانیم.

رضا عنایتی در خصوص شرایط مدیریتی تیم هم گفت: سریال های زیادی بابت تیم هوادار داشتیم. من بیش از ۹ جلسه برگزار کردم اما در پایان از علیرضا معصومی که با تمام وجودش کمک کرد تا تیم را ببندیم تشکر می کنم. در حال حاضر شرایط مهیا است و ان شاءالله بتوانیم جبران این محبت ها را داشته باشیم.

وی افزود: با اینکه مالک بود هیچ مصاحبه ای از او ندیدیم اما برخی دوستان که واسطه بودند مصاحبه های آنچنانی کرده و از خرید تیم صحبت می کردند. من خودم نمی توانستم به دلیل شرایط مالی کمکی بکنم اما خوشحالم که حالا تیم صاحب مدیری به نام اسدی شده و شما باید هر سوالی که دارید از او بپرسید تا وی پاسخگوی شما باشند.

سرمربی تیم هوادار در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است به زودی اسم تیم از هوادار به دیهیم تغییر پیدا کند گفت: صحبت هایی انجام شده و به احتمال زیاد به زودی این تغییر نام صورت خواهد گرفت.

نظر شما