شناسهٔ خبر: 50258529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه دهدشت:

وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص زمینه‌ساز انواع آسیب‌های اجتماعی است

مریم پیروزان

امام جمعه دهدشت وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص در حوزه‌های مختلف را باعث بروز انواع آسیب‌ها عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ در نشست شورای فرهنگ عمومی که با موضوع آسیب‌های اجتماعی نوجوانان برگزار شده بود، وجود مدیران ناتوان و غیرمتخصص در حوزه‌های مختلف را باعث بروز آسیب‌ها عنوان و اظهار کرد: ما سالیان سال است که بر سفره ناتوان‌ها نشسته‌ایم و مشکل کار این است که مدیران غیرفرهنگی هیچگونه احساس وظیفه‌ای در قبال فرهنگ ندارند.

وی خواستار تغییر رویکردها شد و باتوجه به اینکه عده‌ای در فضای مجازی دنبال تخریب مسئولان هستند افزود: دستگاه قضا با چنین افرادی برخورد کند چرا که در سایه همین تخریب‌ها، جرات جسارت و حریت از مدیر گرفته می‌شود و نمی‌تواند مشکلات اداره‌اش را فریاد بزند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار استفاده از ظرفیت جوانان شد و بیان کرد: انسان هرگز از مشاوره پشیمان نمیشود ما نباید فکر کنیم همیشه عقل کل هستیم.

وی خواستار تشکیل کارگروه کودک و نوجوان با حضور معلمان خلاق و توانمند شد و تصریح کرد: تمامی دوره‌های ضمن خدمت آموزش و پرورش با مربیگری حجت‌الاسلام علی آذری‌نژاد(روحانی معروف قصه‌گو) باشد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ظرفیت‌های نیروی انسانی در دهدشت زیاد است، عنوان کرد: سیاست‌های سردسیری و گرمسیری را کنار بگذاریم و از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: اگر پیوست‌های فرهنگی پروژه‌های عمرانی لحاظ شود به اندازه ۵۰ سال بودجه فرهنگی شهرستان کفایت میکنند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه دهدشت خواستار اجرای مصوبات شد و بیان کرد: متاسفانه مدیران همیشه دنبال انواع ماده و تبصره‌ هستند که کاری انجام نشود.

انتهای پیام

نظر شما