شناسهٔ خبر: 50256453 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هشتمین همایش «عصای سفید» برگزار شد

هشتمین همایش «عصای سفید» روز یکشنبه ۲۵ مهرماه توسط کانون دانش‌پژوهان با آسیب بینایی دانشگاه تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دکتر محمد علی زارع چاهوکی ـ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این مراسم ضمن تبریک روز عصای سفید و سفید تشکر و قدردانی از کانون دانش پژوهان با آسیب بینایی عنوان کرد: با تمام مشکلاتی که وجود داشت، شما عزیزان اثبات کردید که با همت و تلاش والا بر محدویت‌ها غلبه می‌کنید و افزون بر تحصیل در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مشارکت دارید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه کانون دانش پژوهان با آسیب بینایی درخصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین پیگیری نیازها و مسائل مشکلات در این چند سال عملکرد خیلی خوبی داشته است، افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز به طور کامل آمادگی خود را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان با آسیب بینایی اعلام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه درخصوص نیازها، مسائل و مشکلات شما وظیفه خود می‌دانیم از واحدهای دیگر دانشگاه نیز پیگیر باشیم، خاطرنشان کرد: این همایش نیز فرصت خیلی خوبی را برای آشنایی مسئولان با توانمندی‌های برجسته دانشجویان با آسیب بینایی دانشگاه و همچنین نیازها و مشکلات شما فراهم می‌کند.

شایان ذکر است؛ این مراسم به مناسبت روز ۱۵ اکتبر (روز جهانی ایمنی عصای سفید) با حضور مسئولان دانشگاهی و سایر نهادهای مرتبط انجام شد.

انتهای پیام

نظر شما