شناسهٔ خبر: 50254199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم؛

«با آمدنت عید به قم می‌آید» شعار امسال روز قم است

مقیمی گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای ۲۳ ویژه برنامه در راستای گرامیداشت روز قم انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، ورود پُر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم را نقطه عطف تاریخی و تمدنی خواند و بیان کرد: توجه به گرامیداشت سالروز این اتفاق مبارک می‌تواند توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر قم را به دنبال داشته باشد و فرصت مطلوبی برای پیشرفت و توسعه شهری به وجود آورَد.

او ادامه داد: در برنامه ریزی گرامیداشت این روز تلاش خواهد شد تا فضای شهری نسبت به این روز آماده شود و حس تعلق و هویت شهروندان نسبت به این شهر افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: شعار امسال روز قم، «با آمدنت عید به قم می‌آید» با توجه به وجود دو سالروز نیمه شعبان امسال انتخاب و هشتگ «#در_امتداد_یاری» نیز به همین مناسبت برای این سالروز مبارک در نظر گرفته شده است.

مقیمی یادآور شد: باید توجه داشت که روز قم در تقویم استانی ثبت شده و البته طی سال قبل تلاش شد تا این روز به صورت رسمی در تقویم ملی نیز به ثبت برسد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: معرفی روز قم به مردم ایران، طراحی هویت بصری برگرفته از کاشی‌کاری‌های حرم مطهر، طرح شعار‌های سالیانه، اجرای و طراحی آثار هویت‌بخش شهری، ایجاد وحدت رویه برای برنامه‌های روز قم، ایجاد امواج رسانه‌ای و همچنین معرفی روز قم در بین نخبگان و استادان از جمله مهم‌ترین اتفاقات گرامیداشت این روز در سال‌های گذشته بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم همچنین گفت: ۲۳ ویژه برنامه برای گرامیداشت روز قم امسال در نظر گرفته شده است که امیدواریم این ویژه برنامه‌ها همچون سال‌های گذشته با استقبال مطلوب شهروندان نیز همراه باشد.

انتهای پیام/ح

نظر شما