شناسهٔ خبر: 50251961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

پذیرایی یاران طارمی از میلان در خانه

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب (۲۷ مهر) با برگزاری ۸ دیدار شروع می شود که در مهمترین بازی اتلتیکومادرید و لیورپول برابر هم به میدان می روند. 

گروه A

پاری سن ژرمن- لایپزیگ

بروخه - منچسترسیتی

همه نگاه ها در این گروه به تیمهای متمول سیتی و پاری سن ژرمن است. پاریسی ها باید در سومین دیدار خود در حالی برابر لایپزیگ به میدان بروند که تیم آلمانی حال و روز خوشی ندارد و احتمالا لیونل مسی نیز در این دیدار به ترکیب اصلی تیم شان برگردند و در کنار ام باپه به میدان بروند. نیمار غایب تیم پاریسی است.

در دیگر دیدار این گروه بروخه در خانه پذیرای منچسترسیتی است و اگر می خواهد در این گروه شگفتی رقم بزند باید از این دیدار امتیاز بگیرد.

گروه B

پورتو - میلان

اتلتیکومادرید- لیورپول

پورتو با مهدی طارمی در خانه یعنی ورزشگاه دراگائو که به زبان پرتغالی به معنای اژدها است، پذیرای میلان است. یاران مهدی طارمی بعد از صعودی راحت در جام حذفی این بار باید برابر حریفی قدر در لیگ قهرمانان به میدان بروند. طارمی امید اول گلزنی تیمش در لیگ قهرمانان است و فصل قبل به یوونتوس گل زد و باید دید می تواند دروازه میلان را هم باز کند یا خیر.

اما در حساس ترین بازی اتلتیکومادرید و لیورپول برابر هم به میدان می روند. لیورپول بعد از برد پرگلی که این هفته برابر واتفورد داشت با تمام توان برابر حریف خود قرار می گیرد. یان اوبلاک دیوار اتلتیکومادرید باید شب سختی را برابر مثلث آتشین لیورپول یعنی محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو تجربه کند که این آخری در دیدار برابر واتفورد هت تریک کرد، صلاح نیز در ۸ دیدار اخیر گلزنی کرده و مانه نیز به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ رسیده است.

گروه C

بشیکتاش- اسپورتینگ

آژاکس - دورتموند

یکی از گروه های متعادل لیگ قهرمانان این گروه است. ارلینگ هالند می تواند روند خوب گلزنی خود را ادامه دهد. هالند بعد از زدن دو گل برابر ماینس در بوندسلیگا حالا باید در هلند برابر آژاکس قرار گیرد.

گروه D

اینتر - شریف تیراسپول

شاختار- رئال مادرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید باید تیمش را به مصاف شاختار بفرستد. بعد از لغو بازی رئال در لالیگا باید دید این تیم می تواند روند نتایح ضعیف خود قبل از تعطیلات ملی را پایان بخشد و به مسیر پیروزی برگردد یا خیر.

در دیگر دیدار تیم شگفتی ساز شریف نماینده مولداوی بعد از شاهکار بزرگ و شکست دادن رئال مادرید در خانه خود، حالا در ایتالیا اینتر را در پیش دارد که این هفته برابر لاتزیو باخت و باید دید شریف می تواند به عملکرد بی نظیر خود دراین فصل ادامه دهد یا خیر.

برچسب‌ها:

نظر شما