شناسهٔ خبر: 50247595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا؛

لیورپول در سودای شکستن طلسم ۱۱ ساله برابر اتلتیکو مادرید/ جنگ قدرت آژاکس و دورتموند در آمستردام

در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، فردا ۸ دیدار میان تیم‌های فوتبال حاضر در این مسابقات برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، فردا ۸ دیدار در ۴ گروه برگزار خواهد شد.  

گروه A لیگ قهرمانان اروپا

در گروه نخست این مسابقات کلوب بروژ میزبان منچسترسیتی است و پاری سن ژرمن به مصاف لایپزیگ خواهد رفت.  

در حال حاضر پاری سن ژرمن و کلوب بروژ با ۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم این گروه قرار دارند و منچسترسیتی که هفته گذشته با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پاری سن ژرمن شد، با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.  

شاگردان گواردیولا برای جبران شکست هفته گذشته و سر و سامان دادن به اوضاع خود در جدول کار چندان سختی ندارند و یک پیروزی خفیف برابر حریف بلژیکی آن‌ها را به رده دوم می‌رساند.  

در طرف دیگر پاری سن ژرمن اگر بتواند لایپزیگ را شکست دهد، صدرنشینی اش را تثبیت خواهد کرد. احتمال غیبت ستارگانی، چون نیمار، مارکینیوش، مسی، راموس، پاردس و ناواس در این دیدار وجود دارد. دی ماریا هم به دلیل محرومیت به این بازی نمی‌رسد.  

گروه B لیگ قهرمانان اروپا

حساس‌ترین دیدار این هفته میان اتلتیکو مادرید و لیورپول برگزار خواهد شد. قرمز و سفیدپوشان مادریدی در صورت شکست دادن میهمان خود ۷ امتیازی می‌شوند و با یک امتیاز بیشتر صدر جدول را از آن خود می‌کنند.  

در ۵ تقابل قبلی ۲ تیم اتلتیکو مادرید نتایج بهتری گرفته و ۵ پیروزی در کنار تنها یک باخت که به ۱۱ سال پیش باز می‌گردد را تجربه کرده است.  

پورتو و آث میلان که با یک امتیاز و بدون امتیاز رده‌های بعدی این گروه را در اختیار دارند، در پرتغال با یکدیگر بازی خواهند کرد.  

گروه C لیگ قهرمانان اروپا

در گروهی که آژاکس آمستردام و بورسیا دورتموند با ۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند، به نظر نمی‌رسد تیم‌های بشیکتاش و اسپورتینگ لیسبون فرصتی برای صعود به مرحله حذفی پیدا کنند.  

تقابل آژاکس و دورتموند که در آمستردام باید شاهد آن باشیم، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد، زیرا هر ۲ تیم به دنبال کسب جواز صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست گروه خود هستند.  

بشیکتاش و اسپورتینگ لیسبون هم که از ۲ بازی قبلی عایدی جز شکست نداشتند، برای کسب نخستین امتیاز در فصل جدید با یکدیگر رقابت خواهند کرد.  

گروه D لیگ قهرمانان اروپا

مدافع عنوان قهرمانی سری آ از ۲ بازی قبلی تنها یک امتیاز گرفته که آماری ناامید کننده است. اینترمیلان در حال حاضر در رده سوم قرار دارد و برای این که بتواند به روند ضعیفش پایان دهد، نیاز شدیدی به پیروزی برابر شریف تیراسپول مولداوی دارد که با شکست رئال مادرید و شاختار دونتسک صدرنشین گروه است.  

رئال مادرید نیز برای جبران شکست تلخ و غیرمنتظره برابر شریف تیراسپول که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رخ داد، باید در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک برود.  

در ۴ بازی قبلی ۲ تیم سهم هر کدام ۲ پیروزی بوده، اما نکته ناامید کننده برای کهکشانی‌ها این است که در ۲ بازی آخر که سال پیش برگزار شد، مغلوب حریف اوکراینی شدند.  

انتهای پیام/ 

نظر شما