شناسهٔ خبر: 50247549 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در دانشکده علوم پزشکی نیشابور؛

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بازگشایی دانشگاه برگزار شد

این جلسه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون آموزش و دیگر مسئولان برگزار و در مورد حضور و استقبال از دانشجویان تصمیم گیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور، روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون آموزش، مدیر امور دانشجویی، مدیر تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه و دیگر مسئولان، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بازگشایی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه در مورد حضور و استقبال از دانشجویان تصمیم گیری شد. بنابر مصوبات این جلسه در صورت ثابت بودن وضعیت کرونایی شهرستان زمان حضور دانشجویان رشته پزشکی از ۴ آبان، دانشجویان ورودی ۹۸ از ۱۵ آبان، دانشجویان ورودی ۹۹ از ۲۲ آبان و دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ از ۲۹ آبان در دانشگاه حضور خواهند یافت.

همچنین مقرر شد ستاد اسکان و استقبال از دانشجویان ۲۴ ساعت قبل از ورود دانشجویان آماده پذیرش و تحویل خوابگاه به دانشجویان عزیز باشد.

در برنامه ریزی انجام شده عصر روز دوشنبه ۳ آبان دانشجویان پذیرش شده اردوی تفریحی به خیام، عطار و افلاک نما خواهند داشت و روز سه شنبه ۴ آبان اردوی توجیهی دانشجویان رشته پزشکی در محل اردوگاه باغرود با حضور مسئولین دانشکده برگزار خواهد شد.

نظر شما