شناسهٔ خبر: 50246873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قاتل شهید آزمون در بند پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شوش گفت: با تلاش پلیس اطلاعات عامل شهادت سرگرد مهدی آزمون در شهرستان شوش دستگير شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با ردیابی عامل به شهادت رسیدن سرگرد مهدی آزمون یکی از نیروهای انتظامی شهرستان آبادان توسط ماموران پلیس این شهرستان ، امروز مخفیگاه این فرد فراری شناسایی و در نهایت به دستگیری او ختم شد.

سرهنگ روح اله یاری زاده، فرمانده انتظامی شوش گفت: ماموران پلیس اطلاعات استان با کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین کشف جرم مخفیگاه عاملان این حادثه را در شهرستان شوش شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیاتی پلیس متشکل از یگان‌های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی شوش پس از درگیری مسلحانه یک نفر از اعضای این باند را به درک واصل کرده و ۲ نفر دیگر نیز به ضرب گلوله زمین گیر شدند.

او با بیان اینکه در ادامه این عملیات ۲ نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری شورشی به همراه ۵ فشنگ مربوطه و مقادیری موادمخدر کشف شد.

سرهنگ یاری زاده تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ماموران گشت کلانتری ۱۱ آبادان، ۱۶ شهریور امسال، هنگام انجام وظیفه به یک خودرو مشکوک شدند و برای بازرسی دستور ایست دادند.

اما راننده خودرو بدون اعتنا به دستور پلیس فرار کرد. در حالی که ماموران پلیس عملیات تعقیب و گریز را آغاز کرده بودند، بالاخره خودرو متوقف شد، اما ناگهان سارق با اسلحه کلاشینکف به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرد.

در این تیراندازی یک مامور وظیفه شناس به نام سرگرد مهدی آزمون بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام / ا

نظر شما