شناسهٔ خبر: 50240396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار فارس:

با حفظ کرامت مردم، باید بی اعتمادی را به همدلی و همراهی تغییر داد

استاندار فارس گفت: حجم بی‌اعتمادی در سال‌های اخیر افزایش یافته است که باید با حفظ حرمت و کرامت مردم در صحنه عمل و واقعی این بی‌اعتمادی به همراهی و همدلی مردم با دولت تغییر پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در دیدار مدیرکل و شورای معاونان صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه نیروی انسانی قوی و ظرفیت‌های بالقوه بخشی از توانمندی‌های فارس است که باید با فعالیت‌های مطلوب رسانه‌ای معرفی شود، گفت: صدا و سیما می‌تواند با همکاری معاونت اقتصادی استانداری نقش موثری در جذب سرمایه‌گذاری در استان فارس داشته باشد.

او با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی به عنوان دولت کار و کرامت از مردم رای گرفته است، گفت: حجم بی‌اعتمادی در سال‌های اخیر افزایش یافته است که باید با حفظ حرمت و کرامت مردم در صحنه عمل و واقعی این بی‌اعتمادی به همراهی و همدلی مردم با دولت تغییر پیدا کند.

ایمانیه با اشاره به اینکه انتظار می‌رود صدا و سیما مشکلات استان را شناسایی و مطرح کند، افزود: اگر طرح مشکلات همراه با ارائه راهکار‌های مناسب و علمی از طرف کارشناسان حوزه‌های مختلف باشد موجب تسریع در رسیدگی به مشکلات و کاهش موانع پیشرفت استان خواهد شد.

استاندار فارس گفت: این استان دارای توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف است که باید به زیبایی به همگان معرفی شود و در این زمینه صدا و سیمای مرکز فارس نقش پررنگ و برجسته‌ای دارد.

ایمانیه با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی عمیقأ معتقد به حفظ حرمت و کرامت مردم است ادامه داد: رئیس جمهور در زمینه احترام واقعی به مردم به مقام معظم رهبری اقتدا کرده‌اند.

او اظهار داشت: رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان فارس تصریح کردند که نسبت به آینده کشور روز به روز امیدوارتر می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب او به این سمت و امیدبخش بودن سفر هیات دولت به استان گفت: حضور شخص اول اجرایی کشور به همراه وزرا و معاونان در نقاط مختلف استان، از عنایت خداوندی بود که نور امید را در دل مردم روشن کرد.

سهرابی به جلسه‌ای که در حوزه‌های پیام و پشتیبانی صدا و سیما درباره دستاورد‌های سفر ریاست جمهوری انجام شد اشاره کرد و گفت: این سفر مطالباتی در بین مردم ایجاد کرد که رسانه ملی خیرات و برکات سفر را در قالب برنامه‌های مختلف براساس قول وزرا، بررسی و مرحله‌های پیشرفت را از طریق مدیران اجرایی ارائه خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: رسانه ملی در همه مواقع همراه و همگام مسئولان به ویژه مسئول ارشد استان است و علاوه بر بازپخش حضور ریاست جموری در استان، به تولید چندین مستند از حضور وزرا در شهرستان‌های مختلف در قالب پی گیری مطالبات و دستاورد‌های سفر، در رادیو و تلویزیون می‌پردازد.

سهرابی افزود: با پخش این برنامه ها، آموزش شهروندی و مطالبه گری مطلوب و هوشمند و منصفانه، تحرک بخشی و اثر گذاری رسانه در حوزه‌های مختلف رادیو، تلویزیون، فضای مجازی و خبر دنبال می‌شود.

او خطاب به استاندار گفت: رسانه ملی به عنوان ابزاری مؤثر، در خدمت مسئول ارشد استان و همه مدیران اجرایی است تا با استفاده از این ظرفیت، مشکلات مردم حل و حوزه‌های ماموریت همه مدیران با هزینه‌ای کمتر و در کمترین زمان ممکن اداره شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، با بیان اینکه رسانه با بودن در کنار مردم و اطلاع رسانی به افکار عمومی می‌تواند بسیاری از شایعات، توطئه ها، ترفند‌ها و دروغ پردازی‌ها را از بین ببرد افزود: رسانه ملی به عنوان نوعی رسانه لرزه گیر، فرصت بیشتری را به مسئولان می‌دهد تا از حاشیه‌ها بگذرند و به بطن خدمت به مردم بپردازند.

سهرابی گفت: رسانه ملی، رسانه جمهوری اسلامی ایران است که توانسته در مقابل بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای و هزاران شبکه اینترنتی بایستد تا فرصت ایجاد مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی و برداشتن فاصله بین مردم و مسئولان، را فراهم کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما