شناسهٔ خبر: 50240286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

قطعی شدن غیبت سه ستاره بارسلونا در ال‌کلاسیکو

به نظر می رسد غیبت رونالد آرائوخو، پدری و عثمان دمبله در دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید قطعی باشد.

صاحب‌خبر -

بارسلونا دیشب در دیداری دشوار مقابل والنسیا به برتری دست یافته و موقتا آرامش در اردوی این تیم برقرار شد. اما کاتالان ها این هفته در لیگ قهرمانان باید به مصاف دینامو کیف بروند و با توجه به دو شکست در دو هفته ابتدایی، تیم رونالد کومان چاره ای جز کسب سه امتیاز در این دیدار ندارد. اما یک هفته دیگر نیز نبرد حساس در استادیوم نوکمپ مقابل رئال مادرید برگزار خواهد شد.

 

اما در این میان بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب بعد از هفته ها غیبت بهترین خبر برای سرمربی بارسلونا خواهد بود. این مهاجم آرژانتینی و 34 ساله دیشب برای اولین بار در لباس بلوگرانا حاضر شده و دقایق کوتاهی مقابل والنسیا در استادیوم نوکمپ بازی کرد. بارسلونا فصل قبل در ال کلاسیکوی خانگی مغلوب رئال مادرید شد و حالا تیم کومان به دنبال جبران آن شکست خواهد بود.

نشریه مارکا مدعی شد سه بازیکن جوان بارسلونا شامل پدری، عثمان دمبله و رونالد آرائوخو قطعا در دیدار مقابل دینامو کیف غایب هستند و شانس چندانی برای رسیدن آنها به مسابقه برابر رئال مادرید نیز وجود ندارد. دمیله که مدت هاست شرایط بازی کردن نداشته و علیرغم شرکت در تمرینات نمی تواند بارسلونا را یاری کند. مصدومیت های مکرر عضلانی آرائوخو باعث نارضایتی رونالد کومان از کادر پزشکی باشگاه شده و پدری نیز که اخیرا به جمع مصدومان بارسلونا اضافه شده است.

نظر شما