شناسهٔ خبر: 50240148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گروه جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد به داد زن سرپرست خانوار رسید

نشست تعاملی مسئول گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)منطقه (۲)شهر یاسوج انجام گرفت که منجر به خدمات رسانی به یک زن سرپرست خانوار با سه فرزندش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)منطقه (۲)شهریاسوج در این دیدار ضمن تبریک ایام ربیع الاول و آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: کمیته امداد جزء نخستین نهادهایی بود که بلافاصله پس از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) با هدف حمایت از محروم و مستضعفان تشکیل شد و امروز پس از گذشت چله ی انقلاب این نهاد با کمک خیرین و همه دستگاه ها منشا خدمات فراوانی به قشر محروم جامعه است.

حشمت اله عباسی با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در خصوص مردمی شدن کمیته امداد، ادامه داد: گروه‌های جهادی پیشگام  مردمی شدن فعالیت‌های امداد هستند و چنین اقداماتی، تکریم و کرامت خدمت‌گیرندگان را در پی دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)منطقه (۲)شهریاسوج از تعاملات مجمع متخصصین و نخبگان استان و گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.

دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان و مسئول گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت:جهاد در راه خدا ، خدمت به محرومین و مستضعفین برای هر فردمسلمان تکلیف و وظیفه ی شرعی است .

محمد جواد درخشان افزود : انتظار رهبر انقلاب در این زمینه «همگانی شدن گفتمانِ جهادی» و «گسترشِ حضور عموم مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی» است و  فراگیرسازی شعار «خدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت» را مطالبه می‌کنند.

دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان و مسئول گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت :مجمع متخصصین و نخبگان گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی و همکاری خود را در جهت رفع محرومیت و حمایت از مستضعفان در عرصه‌های مختلف پزشکی،امدادی،روانپزشکی، کشاورزی،مشاوره و مطالبات حقوقی،فرهنگی و اقتصادی به عنوان راهبران متخصص با کمیته امداد امام خمینی(ره)اعلام نموده و مطالبات مردم را به سمع و نظر مسئولان می رسانند.

در این نشست با شناسایی دقیق،مطالبه و پیگیری گروه جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت نامناسب زندگی یک زن سرپرست خانوار دارای ۳ فرزند یتیم مورد بررسی قرار گرفت. 
با ورود و پیگیری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه (۲)شهریاسوج بحث اعطای ودیعه ی مسکن ، احداث مسکن و حامی فرزندان این زن سرپرست خانوار در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما