شناسهٔ خبر: 50240145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

روز سختی مقابل مس داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فصل پیش مس ما را تحت فشار قرار داد، قطعا روز سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری قبل از دیدار نخست سپاهان در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان گفت: شروع لیگ است و اطلاعات زیادی از رقیبانمان نداریم، سعی کردیم تا جایی که می‌شود از لحاظ بدنی و تاکتیکی بازیکنان فصل‌گذشته را آماده و بازیکنان جدید را با آن‌ها هماهنگ کنیم.

او با اشاره به تیم سرسخت مس افزود: باید روز به روز بهتر شویم و بازی‌ها را خوب آغاز کنیم، سال گذشته مس رفسنجان هم در لیگ و هم در جام‌حذفی ما را آزار داد، روز سختی خواهیم داشت و باید مراقب بازی مس باشیم چون می‌دانیم نفرات خوبی به آن‌ها اضافه شده‌اند و تیم بهتری نسبت به سال‌گذشته دارند، امیدوارم بازی هوادارپسندی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درخصوص امتیازات هدررفته سپاهان در طول فصل گذشته و تکرار نشدن آن‌ها در این فصل خاطرنشان کرد: فصل پیش دو تیمی که به ‌لیگ دسته‌یک سقوط کردند از ما دو امتیاز حساس گرفتند، ما اگر همان ۴ امتیاز را می‌گرفتیم قهرمان می‌شدیم، واقعیت‌هایی در فوتبال وجود دارد، ممکن‌است یک روز خوب باشی اما نتایج دلخواه را کسب نکنی، باید تلاش کنیم اما و اگرها را از شر تیم کم کنیم و بتوانیم با فوتبال منطقی امتیازات مناسب را جمع کنیم.

نویدکیا در پایان گفت: تا وقتی لیگ شروع نشود نمی‌شود درخصوص چیزی با اطمینان صحبت کرد، تیم باید شرایط خودش را پیدا کند.

به‌جز بازیکنانی که به اروپا رفتند دیگر بازیکنان اصلی در تیم ماندند و این یک حُسن برای ما است. به زمان نیاز داریم تا رفته‌رفته بهتر شویم.

 

انتهای پیام/ص

نظر شما