شناسهٔ خبر: 50239829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی تیم شهر خودرو: تیم کاملی برای بازی با آلومینیوم نداریم

هادی عقیلی از به حد نصاب نرسیدن بازیکنان تیم شهر خودرو برای بازی با تیم آلومینیوم اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی عقیلی مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: سال اول مربیگری من همراه با تیم باسابقه پدیده یا شهر خودرو شده است، اما قبل از هر چیز یک سری اطلاعات باید به شما بدهم.

مربی تیم شهر خودرو گفت: پنجره نقل و انتقالات ما ۳ روز قبل بسته شد و بازیکنان ورودی ما نتوانستند قرارداد خود را ثبت کنند. ما با ۱۵ نفر  برای اردو آماده می‌شدیم که از این بین ۹ نفر به دلیل مشکل سربازی و ۳، ۴  نفر به دلیل تشخیص  ایفمارک نمی‌توانند در خدمت تیم باشند و فردا تیم کامل برای بازی مقابل آلومینیوم نداریم.

او افزود: در میان بازیکنان همراه تیم در هتل بازیکن مصدوم هم داریم. با وجود افرادی که دیشب ثبت قرارداد کردند فکر نمی‌کنم برای بازی فردا به حدنصاب برسیم.

من متعهد به قرارداد با تیم پدیده هستم 

عقیلی درباره اینکه آیا این مشکلات را فاجعه‌بار و مدیریت باشگاه را بی‌کفایت توصیف کرد، گفت: آیا خطاب شما با کادرفنی هم است؟ من درباره خودم می‌توانم صحبت کنم. مالکیت تغییر کرده و تیم در حال انتقال است و حسابرسی‌هایی نیاز در حال انجام است. من قرارداد بسته‌ام و متعهد به قراردادی هستم که بسته‌ام.

مربی تیم شهر خودرو  تصریح کرد:  این تیم  تنها نماینده شرق کشور است و من وظیفه‌دارم طبق قرارداد و تعهدی که دارم تا آخرین لحظه بجنگم. شما از من مصاحبه‌ای ندیده‌اید، من تا زمانی که بتوانم روی زانو بایستم و تا جایی که دستم برسد تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم پدیده موفق شود، اما مسائل مالی از حیطه من خارج است و اکنون به ما اطلاع دادند ۳ نفر که مشکل سربازی داشتند مشکل‌شان حل شد.

او افزود:  برخی از این مسائل خارج از اطلاعات و حیطه ما است. همچنین  وظیفه‌داریم بر اساس پنجره نقل و انتقالات لیست بدهیم و تا همین حد می‌توانیم پاسخگو باشیم. ما باید با تمام توان سر تمرین باشیم، چرا که برای من فرقی ندارد یک نفر یا صد نفر سر تمرین باشد یا بازیکن امید، جوانان یا بزرگسالان باشد.

عقیلی ادامه داد: باید به تمرین بیایید، ببینید چقدر ما زمان برای تمرین می‌گذاریم. زمان تمرین اندازه‌ای دارد، اما کسی بخواهد بیشتر بماند من هستم. ما وظیفه اداری نداریم. یک سری مسائل روشن است و نیاز به گفتن من نیست. اطلاعاتی که آخرین لحظه به شما دادم را خبر نداشتید. وظیفه من این است بگویم تیم با این شرایط وارد زمین خواهد شد.

یکسری از بازیکنان به خاطر مهاجری به پدیده پیوستند 

او بیان کرد:  بازیکنان اصلی که ورودی تیم بودند و سرمربی روی آن‌ها حساب کرده بود فردا نیستند. رضا مهاجری تمام تلاش خود را کرد یکسری بازیکن را مجاب به پیوستن به پدیده کرد و  آنها به خاطر این مربی به تیم پیوستند.

مربی تیم شهر خودرو گفت: گویا قرار است  مهاجری هم قرارداد خود را ثبت کند و اکنون در هیئت فوتبال است. احتمال دارد  این مربی قرارداد خود را ثبت کند.

هیچ پرداختی در سال جدید نشده است 

او  گفت:  هیچ پولی تاکنون از سوی باشگاه پرداخت‌ نشده است. البته برخی بدهی‌های سال‌های پیش‌ پرداخت شده است و من خودم پیش‌قرارداد نگرفته‌ام. تعداد بازیکنانی که پول دریافت کرده‌اند را اما نمی‌دانم. در سال جدید، اما هیچ پرداختی نشده است.

 عقیلی افزود: همه می‌دانیم  شرایط سخت است. به طور مثال  دفاع وسط تیم ۲ نفر هستند و نمی‌توانند در بازی فردا حضور داشته باشند. ترکیب ۱۱ نفره به صورت اسمی کامل است، اما ازلحاظ پستی بازیکن کافی نداریم. تا جایی که قانون اجازه دهد و بازیکن داشته باشیم با تمام توان به میدان خواهیم رفت. بازی هنوز صفر بر صفر است، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

در صورت داشتن تیم کامل می توانستیم آبروداری کنیم 

او ادامه داد: ما طبق تعهد قانونی و اخلاقی که داریم تمام تلاش را می‌کنیم. از یک جایی به بعد از اختیار و کنترل ما خارج است. اگر تیم ما کامل بود، به طور حتم  می‌توانست آبروداری هم بکند. اگر سنتی  جلو برویم به طور مثال این میکروفون و دوربین نشان پیشرفت است، اما وقتی یک سری شرایط فراهم نیست قول خاصی نمی‌توان داد. البته باید تا شرایط کامل می‌شود، آبروداری کرد، چون برای این تیم زحمت‌کشیده شده است و بازیکنانی که آمده‌اند انگیزه دارند و بازیکنانی هستند که به آن‌ها باور داریم.

مربی تیم شهر خودرو گفت: شما شرایط تیم را دیده‌اید پس نمی‌توان ما را مقصر بدانید. باید می‌دانستید فردا تعداد بازیکنان به حدنصاب نمی‌رسد. من باید امروز این مسائل را به شما می‌گفتم تا فردا متوجه نشوید.

او درباره مقصر این اتفاقات برای تیم شهر خودرو گفت:  شما می‌دانید مقصر چه کسی است؟ من می‌توانم در حوزه اختیارات خودم صحبت کنم و در این خصوص باید از مدیریت باشگاه بپرسید، همچنین در ساعت ۴ و ۲۱ دقیقه از طریق دریافت پیامک متوجه شدم که تعداد بازیکنان به حدنصاب نمی‌رسد.

قراردادم را با تیم پدیده شب گذشته ثبت کردم 

عقیلی خاطرنشان کرد: ما در  این چند روز در ارتباط با مدیریت و باشگاه بوده‌ایم و قرارداد را دیشب ثبت کرده‌ایم. اما این اطلاعاتی که من به شما دادم را امروز متوجه شدم. روزی که من به تیم آمدم پنجره بسته نبود و ۲ هفته است در مشهد در حال تمرین هستیم و قرارداد‌ها تازه دیشب ثبت‌شده و این موضوع امروز به دست ما رسیده است.

او درباره وضعیت حسین مهربان نیز گفت: تا جایی که خبر دارم او هم قرار است سرباز شود و نامه نظام‌ وظیفه او صادرشده و دیگر کاری نمی‌شود کرد.   امیرحسین کریمی در تمرین است و صادقی هم در لیست فردا نیست.

مربی شهر خودرو درباره لیست مازاد هم گفت: اگر اطلاعات دقیقی دارید در اختیار من هم بگذارید، چون من خبر ندارم. برخی از  بازیکنان فروخته شدند و بعضی دیگر رضایت‌نامه گرفتند. همچنین برخی خواهان جدایی بودند، اما در مجموع بعید می‌دانم کسی در لیست مازاد بوده باشد، چون من اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما