شناسهٔ خبر: 50239756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اطلاعات زیادی از رقبایمان نداریم

نویدکیا: تیم های سقوط کرده،مانع قهرمانی ما شدند

سرمربی سپاهان می گوید که آنها در فصل قبل در دو دیدار برابر مس رفسنجان دچار مشکل شده اند در نتیجه دیدار فردا مقابل این تیم سخت و دشوار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر گفت: شروع لیگ است و اطلاعات خیلی زیادی از رقیب هایمان نداریم و این یک واقعیت است. سعی کردیم تا جایی که می شود بازیکنان را از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده کنیم. بازیکنان جدیدی به ما اضافه شده‌اند که سعی کردیم تا آنجایی که امکان دارد آنها را از لحاظ تاکتیکی به تیم نزدیک کنیم.

 

وی ادامه داد: باید سعی کنیم تا آنجایی که می ‌شود، روز به روز هماهنگ ‌تر شویم و تا آنجایی که امکان دارد بازی‌ها را خوب شروع کنیم. با این وجود که می دانیم رقیب سرسختی داریم. سال گذشته مس رفسنجان خیلی ما را اذیت کرد مخصوصاً در جام حذفی و در اصفهان که بازی 120 دقیقه طول کشید. در رفسنجان نیز برای کسب امتیاز خیلی اذیت شدیم و قطعا می دانیم که روز سختی در پیش داریم و باید خیلی مراقب بازی مس باشیم چون می ‌دانیم که نفرات خوبی به این تیم اضافه شده‌ و تیم خیلی بهتری نسبت به سال گذشته هستند که این موضوع کار را برای ما سخت می‌ کند. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه هواداران از این بازی لذت ببرند.

 

« سپاهان با وجود عملکرد خیلی خوبی که داشت، اسیر از دست دادن تک امتیازها شد و قهرمانی را از دست داد. در فصل جدید چه برنامه ای دارید تا این امتیازات حساس را از دست ندهد؟» نویدکیا در پاسخ به این سوال گفت: این یک واقعیت است و نمی ‌توان از آن فرار کرد. در سال گذشته به هر کدام از 2 تیمی که به لیگ دسته اول سقوط کردند 2 امتیاز حساس دادیم. بقیه بازی ها را کاری ندارم ولی همین 4 امتیازی که به ماشین ‌سازی و سایپا دادیم که یک مورد آن در داخل خانه بود، می ‌توانست ما را قهرمان کند.

 

او ادامه داد: ولی واقعیت هایی در فوتبال وجود دارد و ممکن است شما یک روزی خیلی خوب باشید اما نتایج خوبی نگیرید و ممکن است روز خوبی نداشته باشید ولی تیم ببرد. باید سعی کنیم تا جایی که می شود، اما و اگرها را از شرایط تیممان کم کم حذف کنیم و بتوانیم با ارائه فوتبال منطقی، امتیازهای خوبی جمع کنیم.

 

نویدکیا گفت: واقعیت این است تا زمانی که لیگ آغاز نشود و هفته به هفته جلو نرویم، نمی ‌توان در این خصوص زیاد صحبت کرد. این یک نیاز است که تیم شرایط خودش را پیدا کند. حُسن بزرگی که داشتیم این است بجز بازیکنانی که راهی اروپا شدند، بازیکنان دیگری که جزو نفرات اصلی بودند خدا را شکر ماندگار شدند و خواستند یک سال دیگر هم در کنار همدیگر کار کنیم. امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم ولی باز هم می گویم تا زمانی که وارد مسابقات نشویم و شرایط تیم را نسنجیم نمی‌ توانیم زیاد در این خصوص صحبت کنیم.

 

سرمربی سپاهان در پایان گفت: مانند سال قبل از هواداران می خواهم مراقب همه چیز باشند و در این شرایط کرونایی بیشتر از همه مواظب خودشان باشند. درست است که محبت هایشان به ما انرژی می دهد ولی مراقبت کنند. مخصوصا در مسیر هتل تا استادیوم مراقبت کنند تا تیم نیز به موقع به ورزشگاه برسد تا مشکلی پیش نیاید.

نظر شما