شناسهٔ خبر: 50239532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت جمعی از فرماندهان دفاع مقدس؛

سردار فارابی الگوی ایثار و جهاد در جبهه‌های حق علیه باطل بود

ساری- سردار فارابی در زمره اسوه‌های ایثار و جهاد و الگوی شجاعت و مردانگی در جبهه‌های حق علیه باطل بود و در اوج تواضع و اخلاص در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جمعی از فرماندهان دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار ناصر فارابی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: روح بلند و ملکوتی فرمانده دلاور دفاع مقدس سردار با افتخار و جانباز سرافراز جنگ تحمیلی «ناصر فارابی» با همرزمان و یاران شهیدش همنشین شد.

فرمانده دلیری که در هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با گروهک‌های معاند و محارب، در عملیات‌های مختلف در مسئولیت‌های حساس فداکاری و جانفشانی کرد و در تیپ پارتیزانی ۵۸ مالک اشتر جانانه درخشید.

او که در زمره اسوه‌های ایثار و جهاد و الگوی شجاعت و مردانگی در جبهه‌های حق علیه باطل بود و در اوج تواضع و اخلاص در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرینی کرد.

این ضایعه تلخ و ناگوار را به محضر گرامی خانواده محترم و فرماندهان و همرزمان وی و جامعه پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و همنشینی در جوار اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب و یارانش و برای بازماندگان صبر و سکینه الهی خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما