شناسهٔ خبر: 50239062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حتما شرایط استادیوم ساری استاندارد بوده که تأیید شده

کلانتری: می خواهیم پدیده لیگ برتر باشیم

سرمربی فجرسپاسی می گوید که آنها مانند یک تیم تازه لیگ برتری شده نیستند چرا که سالها سابقه حضور در این رقابت ها را داشته اند و یک گام از سایرین جلوتر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی در نخستین نشست خبری پس از بازگشت این تیم شیرازی به لیگ برتر و دیدار برابر نساجی گفت: جا دارد ابتدا یادی کنم از مرحوم نادر دست نشان که قائمشهر، مازندران و نساجی همیشه به اسم ایشان است و من افتخار داشتم که یکی از دوستان نزدیک و خوب ایشان باشم. خداوند او را رحمت کند و به خانواده اش صبر بدهد.

 

او ادامه داد: خیلی خوشحال هستم که این فصل هم فجر شهید سپاسی و هم نساجی مازندران در لیگ برتر هستند اتفاقی که سال‌های خیلی زیاد این مسائل بود و این دو تیم با هم بازی می کردند و شوق خیلی زیادی در کشور به ‌وجود آمده بود، به‌خاطر اینکه تیم‌های ریشه دار در لیگ برتر حضور دارند. آرزو می‌کنم بازهم تیم‌های ریشه ‌دار و قدیمی را در لیگ برتر ببینیم.

 

کلانتری گفت: بازی فردا اولین بازی است. همیشه بازی اول در هر لیگی شرایط خاص خودش را دارد. به ‌خاطر اینکه بازی‌های رسمی انجام نشده، تیم ‌ها شناخت نسبی از هم ندارند. بازی سختی است و همه دنبال امتیاز هستند. به این شکل نیست که ما نخواهیم از اول خوب شروع کنیم یا بگذاریم موقعیتی دیگری است. با شناختی که از نساجی و کادرفنی این تیم و آقای الهامی داریم، ان شالله یک بازی خیلی خوبی در شکل بازی فجر شهید سپاسی که از نظر اخلاق، رفتار و جوانمردی همیشه زبانزد بوده، در لیگ انجام خواهیم داد و امیدواریم با نتایج خوب بتوانیم لیگ را به اتمام برسانیم.

 

وی درباره فعالیت فجر در بازار نقل و انتقالات و رضایت او از جذب بازیکنان گفت: بازیکنان خوبی جذب کردیم چون یک تعداد از بازیکنان ما مثل همیشه به ‌عنوان بازیکن سرباز به ما اضافه می‌ شوند. چند تا پست را هم که احتیاج داشتیم از بازیکنان خوب آزاد به تیم ما ملحق شدند. واقعیت این است که ما نمی ‌توانستیم آنطور که باید و شاید در بازار قراردادها و نقل و انتقالات وارد بشویم که به ‌خاطر رقم‌های نجومی بازیکنان بود. 

 

او گفت: ما حتی بازیکنان سربازی نیز مدنظر داشتیم و می‌ خواستیم این سربازها را جذب کنیم ولی مبالغی به ما گفتند که در بازار آزاد هم این مبالغ نبود و به همین دلیل نتوانستیم آنها را جذب کنیم. با این وجود به این بازیکنانی که داریم راضی هستیم. ما یک تیم یک ‌دست داریم و هیچ چیزی بهتر از این نیست که در یک مجموعه‌ای همدلی و یک ‌دست بودن وجود داشته باشد که الان خدا را شکر مثل فصل قبل که تیم ما صعود کرد، همین اتفاق افتاده و انشالله بتوانیم در آینده دو سه بازیکن دیگر شاید به عنوان سرباز به تیم اضافه می کنیم اما با همین شرایطی که داریم امیدوار هستیم که بتوانیم پدیده مسابقات بشویم.

 

کلانتری در خصوص هدف گذاری فجر برای لیگ امسال گفت: اگر واقع بین باشیم، ما فصل اولمان است و فصل ثبات است. چون ما یک تیم تازه وارد نیستیم و تیمی به نام فجر شهید سپاسی هستیم که چندین سال در لیگ برتر بودیم. ما نصف راه را رفتیم و می توانیم هم امسال کاری کنیم که خیلی‌ ها باور نکنند که فجر شهید سپاسی در سال اول بتواند خوب بدرخشد و جایگاه خوبی به‌ دست بیاورد. ما هدف ‌مان این است که خوب بازی کنیم، جایگاه خوب بگیریم و همانطور که عرض کردم بتوانیم پدیده مسابقات بشویم.

 

کلانتری در پایان درخصوص برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهدای ساری، گفت: فصل پیش در ورزشگاه شهدای ساری با رایکای بابل بازی کرده بودیم. ولی الان نمی ‌دانم آن بازسازی که انجام شده، چقدر به استانداردهایی که لیگ برتر احتیاج دارد نزدیک شده است. ما آن را به گروه فدراسیون سپردیم که ببینند و خودشان اعلام کنند که اگر می ‌شود بازی برگزار کنند و اگر هم که نه، مهلت داده شود تا مشکلات برطرف شود مانند اتفاقی که برای ورزشگاه حافظیه رخ داد. الان هم چون فدراسیون تایید کرده و باید بازی کنیم، ما هم بازی می کنیم. حتما شرایط استادیوم خوب بوده که تأیید شده است.

نظر شما