شناسهٔ خبر: 50239051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آمادگی وزارت خارجه برای ارائه هرگونه خدمات موثر به منظور توسعه گردشگری کشور

وزیر امور خارجه آمادگی تمامی ارکان وزارت امور خارجه در مرکز و نمایندگی‌ها برای ارائه هرگونه خدمات موثر به منظور توسعه گردشگری کشور را مورد تأکید قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب برنامه‌های دولت سیزدهم در عرصه توسعه تجاری و اقتصادی کشور، نشست مشترک وزاری امور خارجه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه) به میزبانی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که با حضور تعدادی از معاونان وزرا و مدیران کل سه وزارتخانه در مورد بحث گردشگری و مباحث مختلف آن و از جمله گردشگری سلامت و گردشگری درمان، برگزار شد، وزرا و مدیران ارشد سه وزارتخانه به بیان دیدگاه‌ها در خصوص بهره مندی کشور از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف پرداختند.

لزوم ایجاد کارگروه‌های تخصصی، توجه به آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود و امکان سنجی برای برنامه ریزی‌های زیرساختی در این عرصه، از محور‌های طرح شده در نشست وزیران، معاونان و مدیران کل دستگاه‌های مورد اشاره بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخش جمع‌بندی پایانی این نشست آمادگی تمامی ارکان وزارت امور خارجه در مرکز و نمایندگی‌ها برای ارائه هرگونه خدمات موثر برای توسعه گردشگری کشورمان در چارچوب وظایف وزارت امور خارجه را مورد تأکید قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین در حضور خبرنگاران و در نشست مشترک به همراه وزرای میراث فرهنگی و بهداشت در محل وزارت امور خارجه گفت که دولت سیزدهم بر گسترش گردشگری در همه زمینه‌ها به خصوص گردشگری سلامت و مذهبی تأکید دارد.

ضرغامی هم در اظهاراتی عنوان کرد: ان‌شاءالله با رعایت پروتکل‌ها بتوانیم گردشگری را در کشور از سر بگیریم.

نظر شما