شناسهٔ خبر: 50238411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان هلیلان خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هلیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی

حسینی از اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هلیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با کمک و همکاری هیات‌های ورزشی و سمن‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سید مسعود حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته تربیت بدنی به جامعه ورزشی و خصوصا قهرمانان و ورزشکاران، از اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هلیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با کمک و همکاری هیات‌های ورزشی و سمن‌ها تدارک دیده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان با بیان اینکه به گفته بزرگان دین، روح سالم در بدن سالم است، اظهار کرد: وقتی جسم جوانان و مردم جامعه سلامت باشد قطعا نقش بسزایی در دین آن‌ها نیز خواهد داشت و برای همین بر همگان واجب است که نه تنها در مدت محدود بلکه در تمام روز‌ها و ساعات زندگی زمانی را برای ورزش اختصاص دهند.

سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه بر اساس اهمیت ورزش در زندگی هفته‌ای بنام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، افزود: در این میان وظیفه ما به عنوان متولیان ورزش و جامعه ورزشی این است که در این یک هفته محاسن ورزش را به همگان نشان داده و افراد بیشتری را به سمت ورزش جذب کنیم تا در آینده جامعه‌ای ورزشکار و نهایتا سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/ ن

نظر شما