شناسهٔ خبر: 50235940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

محمد پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با بسیج؛

کمربند دفاعی پرسپولیس محکم نبود/ الهلال در ۹ بازی اخیرش شکست نداشته است

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با سه گل به الهلال باخت و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

صاحب‌خبر -

علیرضا محمد پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارتباط با باخت تیم پرسپولیس در مقابل الهلال وی با بیان اینکه نظرات کارشناسان در این رابطه متفاوت است، اظهار داشت: شرایط قبل از بازی از جمله پرواز شرایط خوبی نبود و پرسپولیس جلسه تمرینی را از دست داد.

محمد با افزودن این که تعدادی از اعضای این تیم که در تیم ملی بودن به تیم اضافه شدند و در مجموع تیم خسته بود تصریح کرد: بازیکنان جانشین نتوانستند تأثیرگذار باشند و من این سه عامل را باعث شکست این تیم می دانم.

وی ادامه داد: کمربند هافبک دفاعی پرسپولیس، جایی که اسدی بازی میکرد، محکم نبود اسدی باید خیلی عزمش جذم کند تا بتواند این فضا را پر کند.

به گفته محمد، جای خالی نوراللهی هم خیلی مشهود بود و سمت راست دفاعی پرسپولیس و وضعیت خوبی نداشت و همه اینها به خط دفاعی پرسپولیس برمی گردد که اگر می‌خواستند جاهای خالی را پر کنند، جای خودشان خالی می ماند؛ اگر چه مقصر اصلی نیستند.

این پیشکسوت فوتبال با تاکید بر خستگی تیم پرسپولیس در مقابل الهلال تصریح کرد: پرسپولیس آن تیم همیشگی نبود، اگرچه تیم الهلال هم یک تیم قدر است و در این بازی هم قدرتمند بازی کرد و گردش توپ بسیار خوبی داشت، به طوری که به پرسپولیس فضا نمی داد.

وی افزود: سرخپوشان تهرانی نیاز به یک مهاجم بلند قامت دارند. بازیکنی که بتواند تنوع را به فاز هجومی تیم اضافه کند. فقدان شهریار مغانلو کاملا هویدا بود. عیسی آل کثیر تلاش فراوانی انجام داد اما برای ضربه زدن به دفاع الهلال تنها و ناتوان بود. حضور مهدی عبدی هم زمانی رخ داد که دیگر تقریبا بازی از دست پرسپولیس خارج شده بود. یحیی بهتر از هر کس دیگری می‌داند که تیمش  یک مهاجم می‌خواهد.

بررسی شکست پرسپولیس مقابل الهلال با علیرضا محمد/ صحبت های علیرضا محمد درباره شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان

محمد گفت: الهلال با این پیروزی به پنجمین بردش مقابل پرسپولس دست پیدا کرد. پیش از این تعداد پیروزی‌ها در عدد چهار برابر  و ۶ تساوی هم به دست آمده بود اما دیشب نماینده عربستان گوی سبقت را از نماینده کشورمان ربود.

وی ادامه داد: الهلال در ۹ بازی اخیرش در مرحله یک  چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باختی نداشته است. آنها در پنج دیدار اخیر خود در این مرحله که میزبان بوده‌اند پنج برد را به ثبت رسانده‌اند و  در چهار جدال اخیر دست کم سه گل در هر مسابقه به حریف زده‌اند.  تنها باخت خانگی الهلال در این مرحله باخت چهار بر صفر در سال  ۲۰۱۲ مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی بود.

بر اساس این گزارش، الهلال و النصر عربستان باید ۴۸ ساعت دیگر یک جدال تمام عربستانی و فوق‌العاده حساس و حیثیتی را با یکدیگر برگزار کنند. دو تیمی که با یکدیگر مشکلات فراوانی دارند و برای فینالیست شدن باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. در ترکیب هر دو تیم ستاره‌های فراوانی دیده می‌شود اما  دو دوئل اصلی بین عبدالرزاق حمدالله-بافی تمبی گومیس و سالم الدوساری-جلال‌الدین ماشاریپوف خواهد بود.

نظر شما