شناسهٔ خبر: 50228145 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد؛

فعالیت بیش از ۷ هزار مرکز نیکوکاری در کشور/ برای کمک به محرومان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از فعالیت بیش از ۷ هزار مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و گفت: پویش مدادرنگی در کشور، موجب تأمین لوازم التحریر مورد نیاز محرومان شده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی گروه جامعه خبرگزاری آنا از فعالیت ۷ هزار و ۸۹۵ مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری با هدف تدمین نیاز نیازمندان و کمک به محرومان در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و بیش از ۷۰۰ مرکز تخصصی در حوزه کمک به محرومان به‌طور ویژه فعال هستند. کمک به محرومان اولویت اول کمیته امداد امام خمینی(ره) است و در این راستا از هیچ تلاشی غافل نخواهیم شد اما مراکز نیکوکاری ما نیز که مردم به‌صورت داوطلبانه در آن حضور دارند، در بحث تأمین نیازهای مردم بی‌بضاعت و کم‌بضاعت فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کارهای مربوط به اشتغال زایی، ایجاد شغل‌هایی متناسب با استعداد مردم در مناطق محروم با درآمد پایدار، تأمین مسکن و توزیع وعده‌های غذایی و ارزاق و بسته‌های معیشتی از جمله فعالیت مراکز نیکوکاری در کشور است. از طرفی برخی از مراکز ما با هدف حمایت و پشتیبانی از دانشجویان و دانش‌آموزان کارهایی را انجام می‌دهند، به‌طوری که با راه‌اندازی پویش مدادرنگی کمک خوبی به نیازمندان در حوزه تأمین لوازم التحریر دانش‌آموزان صورت گرفت و همچنین برخی از مراکز ما از دانشجویانی که به‌دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازماندند، حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

صندوق کارآفرینی امید بازوی دولت در حوزه محرومیت‌زدایی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یکی از اقدامات مهمی که از ماه محرم و صفر آغاز شد و ادامه دارد، پخت و پز غذای گرم و توزیع آن بین محرومان است و مراکز نیکوکاری در این بخش نیز فعال هستند.

انتهای پیام/۴۱۷۴/

نظر شما