شناسهٔ خبر: 50227087 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شبکه جهانبین، همزمان با هفته وحدت با برنامه‌های شاد و متنوع میهمان خانه ها می شود

شبکه جهانبین با فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پر برکت حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع)، برنامه های ویژه، شاد و متنوعی تهیه و پخش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  یوسف افشار نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه جهانبین با فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پر برکت حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع)، ویژه برنامه‌های متنوعی تهیه و پخش می‌کند.

او افزود: معاونت سیما با پخش ویژه برنامه «پیامبر مهربانی» در روز یک شنبه هفدهم ربیع الاول به مدت ۹۰ دقیقه، لحظات شاد و مفرحی برای بینندگان به ارمغان می‌آورد.

حضور خوانندگان استانی در برنامه، گزارش‌های شاد مردمی، گفت و گوی کارشناسی، مولودی خوانی، گروه سرود، موسیقی تصاویر شاد و ... از جمله بخش‌های این برنامه است که از ساعت ۱۰ به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامین رضوی، اجرای سیدجلیل رضوی و زهرا کریم زاده روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید

افشار نیا گفت: برنامه «روز نو» در روز شنبه به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی به صورت ویژه تهیه و پخش می‌شود.
گزارش مردمی، کارشناس مذهبی، آموزش آشپزی، حضور خواننده در برنامه، موسیقی و ترانه‌های شاد، معرفی کتاب، حضور میهمان در برنامه، استندآپ کمدی و پیامک از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است که با اجرای عماد صدری نژاد و مینا حیدری از ساعت ۸ تا ۹ تقدیم بینندگان می‌شود.

او افزود: برنامه «زیر یک سقف» هم در روز شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی، اجرای سوسن حبیبی و دنیا صفری، هفدهم ربیع الاول، میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) را به جشن و سرور می‌پردازد.

مبحث کارشناسی و گفتگو پیرامون سیره نبی مکرم اسلام و فضائل اخلاقی مؤسس مذهب تشیع، آشپزی و پخت یک نوع شیرینی، بخش هنری، دعوت از خواننده استانی، موسیقی تصویر، میان برنامه‌های شاد و حدیث از بخش‌های متنوع این برنامه است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: بخش نمایشی طنز با بازی مهدی رزازی و سیدمهدی سلیمی در نقش‌های مش نوروز و آقای زعفرانی در کنار مجری برنامه، حضور خوانندگان، گروه تواشیح، دف نوازی، موسیقی تصاویر متنوع، مداحی و گزارش‌های مردمی از قسمت‌های مختلف و دیدنی برنامه «شب‌های بام ایران» است که در شب میلاد، ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان کریمی و اجرای ابوالفضل هادی پور تقدیم بینندگان شبکه جهان بین می‌شود.

او افزود: این برنامه‌های روتین در هفته وحدت هم به موضوع وحدت، همبستگی و یکپارچگی مسلمانان می‌پردازند.

افشارنیا گفت: معاونت صدا در روز میلاد نورانی خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع)، ویژه برنامه «میلاد نور» را از ساعت ۹ تا ۱۱ تقدیم شنوندگان می‌کند.

گزارش مردمی، مطالب کارشناسی، شعر شاعران آیینی استان، برش‌هایی از فیلم محمدرسول الله، مداحی و مولودی خوانی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، آداب و رسوم مردم در این روزها، پیامک و تلفن از قسمت‌های شنیدنی و جذاب این ویژه برنامه است که به تهیه کنندگی کبری موسوی و اجرای شهرزاد شاهسمندی پخش می‌شود.

او اظهار کرد: «پیام استان» هم در ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه، به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی و اجرای فرزین مظفری، شنوندگان رادیو را در خصوص راه‌های ارتباطی، هواشناسی و پیام‌های پلیس راه استان آگاه و مطلع می‌کند.

افشار نیا ادامه داد: در برنامه‌های روتین صبح و زندگی، زندگی جاریست، جاده جوانی، موج زنده رود و بنگ آبادی هم به مناسبت‌های هفته وحدت، همدلی و اعیاد هفدهم ربیع الاول به طور ویژه پرداخته می‌شود.

او همچنین گفت: تهیه ۱۲ خبر مکتوب برای خبرگزاری صدا و سیما به مدت ۱۸ دقیقه، تولید و پخش ۵ گزارش رادیویی و تلویزیونی به مدت ۱۱ دقیقه و ۲۰ گزارش از شهرستان‌های ده گانه استان به مدت ۴۴ دقیقه، از فعالیت‌های معاونت خبر در پوشش برنامه‌ها و انعکاس اخبار محافل و مجالس ویژه هفته وحدت است.

افشار نیا افزود: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار موشن گرافیک، پوستر وحدت، اینفوگرافیک، استوری موشن، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در صفحات مختلف، این هفته را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما