شناسهٔ خبر: 50223357 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسن پور با اشاره به شادی زائد الوصف سیرجانی‌‎ها در پی قهرمانی سروقامتان فولاد سیرجان در آسیا:

قهرمانان ورزشی به استخدام شرکت‌‎های صنعتی و معدنی درآیند

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تبریک قهرمانی فولاد سیرجان در رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا، گفت: ضرورت دارد، قهرمانان ورزشی برای اینکه نسبت به مسائل اقتصادی دغدغه نداشت باشند، به استخدام شرکت‌‎های صنعتی و معدنی درآیند و زمینه این مسئله را باید وزارت ورزش فراهم کند.

صاحب‌خبر -

شهباز حسن پوربیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ضمن تبریک قهرمانی تیم والیبال فولاد سیرجان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، عنوان کرد: جامعه سالم نیازمند نیروی انسانی سالم است و در همین راستا شاهدیم که امروز شهرستان سیرجان با یک ترکیب بسیار قوی در 16 رشته ورزشی در کشور دارای رتبه نخست بوده و این موفقیت‌‎ها نه در کشور بلکه در آسیا نیز نمود پیدا کرده است.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی افزود: شاهد بودیم که والیبالیست‌های سرو قامت فولاد سیرجان برای کشور چگونه افتخار آفریدند و با قدرت و قوت بر بام آسیا ایستادند.

امکانات ورزشی برای حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات جهانی تأمین شود

وی از دولت و مسئولان حوزه ورزش درخواست کرد که نسبت به تأمین زیرساخت‌ها برای حضور تیم والیبال سیرجان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان حداکثر امکانات را در اختیار این ورزشکاران قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولین حمایتی که باید از این ورزشکاران صورت گیرد، استخدام این ورزشکاران در شرکت‌‎های صنعتی و معدنی سیرجان است تا این عزیزان دغدغه معیشت نداشته باشند و بتوانند تمرکز ویژه‌ای برای افتخارآفرینی در کشور داشته باشند.

پخش زنده مسابقات اثر مثبت در روحیه بازیکنان داشت

حسن پوربیگلری این موفقیت را مرهون تلاش‌های تمامی مسئولان شهرستان و استان دانست و گفت: خوشبختانه پخش زنده مسابقات از طریق شبکه ورزش باعث ارتقای روحیه ورزشکاران و انرژی مثبت مردم به والیبالیست‌ها شد.

وی ادامه داد: این قهرمانی، موجب ایجاد موج شادی در میان مردم شد به طوریکه مردم تا پاسی از شب در کوچه و خیابان به شادی پرداختند. همچنین هیأتی از فرمانداری برای استقبال از این قهرمانان در فرودگاه سیرجان حاضر شدند که جای تقدیر و تشکر دارد./

پایان پیام

نظر شما