شناسهٔ خبر: 50219904 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

یکی از بدهکاران بد قول به شهرداری تهران دولت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای زاکانی می‌تواند تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی و دولت داشته باشد تا بتوانیم مشکلات مالی شهرداری تهران را حل کند.

صاحب‌خبر -
احمد صادقی عضو شورای اسلانی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد چگونگی روند پرداخت بدهی‌های شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری‌ها همیشه بدهی و طلب دارند که این موضوع در هر دوره مدیریت شهری به یک نگاه کارشناسی نیاز دارد، عمده بدهی‌ها باز می‌گردد به بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها و نتوانسته پرداختی لازم را داشته باشد.

وی افزود:به همان اندازه که شهرداری تهران بدهی دارد طلبکار نیز هست یکی از بدهکاران بد قول به شهرداری تهران دولت است و یکی از شاخصه‌های مهم شورای شهر تهران در انتخاب شهردار این بود که فردی بتواند با دولت تعامل خوبی داشته تا بتواند کار‌های شهرداری را تسهیل کند و به نوعی مطالبات شهرداری تهران را در دولت به طور ویژه دنبال کند.

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این دوره نباید پیمانکاران پشت صف طلبکاری هایشان باشد و باید شهرداری در زمینه تامین مالی فعال‌تر باشد.

احمد صادقی گفت: آقای زاکانی می‌تواند تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی و دولت داشته باشد تا بتوانیم مشکلات مالی شهرداری تهران را حل کند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما