شناسهٔ خبر: 50216918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

جشنواره گل گیتی پسند برابر کراپ/ ساوجی ها همچنان می تازند

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۴ مسابقه به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۴ مسابقه در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید.

در حساس ترین بازی امشب ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و پرگل، گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد حریف نامی خود عبور کند. در این مسابقه که به میزبانی گیتی پسند و در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم حضور داشت و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

در دیگر بازی مهم امروز تیم های فردوس قم و سن ایچ ساوه رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان ساوجی ها موفق شدند در دیداری پرگل و با نتیجه ۶ بر یک از سد حریف خود عبور کنند. در این بازی که به میزبانی فردوس و در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم فوتسال سن ایچ ساوه با پیروزی برابر حریف خود ۱۵ امتیازی شد و جای مس سونگون را در صدر جدول گرفت.

در یکی دیگر از بازی های امشب ۲ تیم شهروند ساری و سپاهان اصفهان مقابل هم قرار گرفتند و در پایان سپاهانی ها توانستند با نتیجه ۳ بر یک برابر نماینده ساری به پیروزی دست پیدا کنند. این مسابقه به میزبانی شهروند و در سالن شهید سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

در آخرین بازی امشب هم تیم های راگای تهران و فولاد زرند ایرانیان به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان کاظم صادقی در راگا موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و شرایط خود را در جدول کمی بهبود بخشند. در این بازی که به میزبانی راگا و در سالن آیت الله طالقانی شهر ری برگزار شد، راگایی ها موفق شدند دومین شکست متوالی فولاد زرند را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما