شناسهٔ خبر: 50206169 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ مدافعان سلامت آغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از بازسازی و تجهیز خوابگاه‌ مدافعان سلامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور، مهندس منصور نعیم آبادی معاون فرهنگی و دانشجویی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و احتمال حضوری شدن دانشگاه ها از برنامه‌های تجهیز و بازسازی خوابگاه دانشجویی توانیر گفت: با پیش بینی بازگشایی دانشگاه ها، از تابستان پیگیر عقد قرارداد با خوابگاه توانیر بودیم که با تلاش مدیریت دانشجویی و پس از مذاکرات بسیار قرارداد خوابگاه توانیر به مدت سه سال منعقد گردید.

نعیم آبادی ادامه داد: خوابگاه‌ توانیر به مدت دو سال بدون استفاده بود و نیاز به تعمیر و تجهیز دارد که به منظور بهبود شرایط رفاهی دانشجویان و بهسازی وضعیت ساختمان خوابگاه‌ توانیر روند بازسازی آن آغاز شده است. بازسازی سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، اتاق‌ها، درب‌ها و پنجره‌ها و کلیه مواردی که نیاز به اصلاح دارند در حال انجام است.

معاون فرهنگی و دانشجویی از مدیریت امور دانشجویی، مسئولین دفتر فنی و امور قراردادها قدردانی کرد و افزود: در حال حاضر خوابگاه غزالی با ظرفیت پذیرش ۶۵ دانشجوی پسر در دست بهره برداری و اسکان آنان می باشد و خوابگاه توانیر با نام خوابگاه پسرانه مدافعان سلامت نیز پس از تعمیرات ظرفیت پذیرش ۸۰ دانشجوی غیربومی را دارد.

نظر شما