شناسهٔ خبر: 50195088 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

آتش‌سوزی گسترده انبار مواد شوینده در ساوه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از آتش سوزی یک کارگاه و انبار مواد شوینده و دستمال کاغذی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایسنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از آتش سوزی یک کارگاه و انبار مواد شوینده و دستمال کاغذی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا برزگر با اشاره به اینکه این حادثه حوالی ساعت ۱۹.۴۵ امشب در یک انبار واقع در انتهای خیابان بهزیستی رخ داد و اظهار کرد: وقوع این حریق به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۱۲ آتش نشان از دو ایستگاه آتش نشانی با سه خودرو به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی گسترده انبار مواد شوینده در ساوه

وی بیان کرد: در این حادثه یک انبار مواد شوینده و کارگاه بسته بندی دستمال کاغذی دچار حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش گسترده به سایر نقاط جلوگیری بعمل آمد و عملیات اطفاء همچنان ادامه دارد.

برزگر با اشاره به اینکه این کارگاه فاقد ایمنی لازم بوده و با وقوع حریق، شدت آن افزایش یافته است، گفت: هنوز علت وقوع حادثه و میزان خسارت وارده این حریق گسترده مشخص نیست و پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: شدت حریق به حدی بوده است که انبار مواد شوینده و دستمال کاعذی از بین رفته است و آتش نشانان علاوه بر اطفای حریق در حال تخلیه مواد شوینده انبار شده هستند.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه این حادثه تنها یک مصدوم داشته که بلافاصله پس از وقوع حریق به بیمارستان اعزام شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما