شناسهٔ خبر: 50182534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بعد از یک هفته رقابت در زنجان محقق شد؛

معرفی نفرات راه‌یافته به اردوی انتخابی تیم‌ملی کاراته در زنجان

یوسف قزلباش

بعد از یک هفته رقابت در زنجان، نفرات راه‌یافته به مرحله اول اردوی انتخابی تیم‌ملی دختران و پسران رده‌های سنی پایه معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

مسابقات انتخابی تیم‌ملی کاراته دختران و پسران رده‌های سنی پایه در دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار و نفرات راه‌یافته به مرحله اول اردوی انتخابی تیم‌ملی در  بخش‌های مختلف معرفی شدند.

بر اساس نتایج به دست آمده، در بخش کاتای انفرادی نوجوانان، جوانان و امید به ترتیب پوریا یعقوبی از مرکزی، امیرحسن معین‌الدینی و مهدی رضایی هر دو از کرمان به مقام قهرمانی دست یافتند. در کاتای تیمی نیز که در رده سنی جوانان برگزار شد، تیم کرمان (الف) عنوان نخست را کسب کرد.

این رقابت‌ها در بخش کومیته پسران نیز دنبال شد که در رده سنی نوجوانان، ابوالفضل همدم‌جو، امیرمهدی عسگری، محمدامین ایرانی، سیدامیر حسینی، علیرضا میرزایی، شهداد پورسلیمانی، محمدعرفان خوش‌عقیده، حسین وفا، علیرضا لطیفه‌پور، سیدعلی موسوی‌نور، محمدرضا سیف، محمدمهدی مقصودی، حسین عباسی، پارسا محمدی از استان زنجان و هیوا آریان‌فر در اوزان مختلف به اردوی انتخابی تیم‌ملی دعوت شدند.

در رده سنی جوانان کومیته پسران نیز محمدحسین شیرصفت، علی زلالی‌پور، فرزام صادقی، عرفان ابراهیمی، معیدمحمد مقضی، امیرحسین بمان‌زاده، مهدی امیرزاده، محمدعرفان عسگری‌پور، محمدرضا گنج‌زاده، پویان خنک‌دار، سعید الله‌یاری، محمدجواد صفری، ابوالفضل نعمتی از زنجان، پرهام اسدی‌فر و صادق زارع در جمع راه‌یافتگان به اردوی انتخابی تیم‌ملی قرار گرفتند.

ورزشکاران پسر در رده سنی امید بخش کومیته نیز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت هیوا عزیزنجات، امیرحسین نهری، محمدرضا اسمعیل‌خانی، رضا بشارتی‌کیا، ابوالفضل صفری‌نژاد، مرتضی کریمی، ابوالفضل میرزایی، نوید رنجبر ورندی، هادی کیانی، محمدمهدی مهاجری، حسین اسماعیلی، علیرضا رضایتی، امیر اسلامی، علی کرمی، علی توکلی، محمود نعمتی، محسن صفرنژاد و مهدی گنج‌زاده به عنوان نفرات راه‌یافته به اردوی انتخابی تیم‌ملی معرفی شدند.

این رویداد در بخش دختران نیز برگزار شد که در بخش کاتای انفرادی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به ترتیب یکتا داوری به همراه ملیکا عزتی و حدیث جمال هر سه از استان تهران بر سکوی قهرمانی ایستادند و تیم فارس نیز در بخش کاتای تیمی رده سنی جوانان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در بخش کومیته رده سنی نوجوانان دختران، بیوسا ایمانی از مازندران، فاطمه‌زهرا سعیدآبادی از کرمان و آناهیتا عبدالملکی از منطقه آزاد کیش در جایگاه نخست قرار گرفتند. در رده سنی جوانان، فاطمه عتابی از مازندران، زهرا علیزاده از تهران و حنانه صالحی از مازندران به مقام قهرمانی رسیدند و در رده سنی امید نیز سوده خلیلی از مازندران، الهه هزاریان از چهارمحال و بختیاری، فرنوش نورصبحی از اصفهان، مهنا میرزایی از مازندران و آیدا خوشبختی از مازندران حائز رتبه اول شدند.

انتهای پیام

نظر شما