شناسهٔ خبر: 50182356 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خلاقیت تولید کننده ی عطر ایرانی برای استفاده نابینایان

با شنیدن نام آکوادی، حس ناب زندگی به مشام ما می‌رسد. پیش از جاری شدن آب، این مایع حیات، زندگی از هیچ، از تاریکی مطلق پدید آمد

صاحب‌خبر -

قطره‌های زلال و پاک آب با سخاوت و بخشندگی محض، در زندگی ما انسان‌ها خودنمایی می‌کنند. آفرینش با تمام شگفتی و اعجازی که برای ما نمایان کرده است، آب را به‎‌عنوان نعمتی تسلی‌بخش در نمودهای مختلفی همچون رود، باران، جزر و مد، دریا و... به ما ارزانی داشته است. آب از ازل نماد پاکی و عشق بوده و سرشت آدمی از این نعمت گرانبها، زلال و درخشان شکل گرفته است. آیینه‌ای تمام قد از روح هستی‌بخش آب که با روح زندگی و لطافت طبیعت همراه شده است.

 

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی به طراحی و ساخت محصولات متنوعی مشغول شده‌اند. این امر نشان‌دهنده قدرت تولید ملی و حمایت از محصولات داخلی است.مجموعه امیدان تجارت اروندکه در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و علی الخصوص عطر و ادکلن فعالیت می کند برند عطر آکوادی را که با افتخار تولید ملی است و یکی از ارزشمندترین تولیدات داخلی در زمینه عطر و ادکلن است در 12 رفرنس مردانه و زنانه به بازار عرضه کرده است. عطر AQUA DAY با طراوت و  رایحه بی‌بدیلش، حس لطافت، جذابیت و خاص بودن را به مشتریان خود هدیه کرده است.

آکوادی هدیه‌ای برای نابینایان

آکوادی اکسیری است در دستان شما، حس خوب و بوی جادویی، یادگاری ارزشمند از این عطر برای شما است. یکی از هیجان‌انگیزترین اقداماتی که برند آکوادی به منظور احترام به حقوق مشتریان انجام داده، عطر با طراحی ویژه نابینایان است. این ایده جذاب و خلاقانه برای نخستین بار در ایران توسط تیم بزرگ امیدان تجارت اروند و در قالب برند آکوادی به مرحله اجرا رسیده است.

بر روی جعبه‌های عطرهای AQUA DAY و همچنین بر روی کاتالوگ محصولات، تمامی نوشته‌ها علاوه بر دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت خط بریل نیز طراحی شده‌اند. روشندلان عزیز با لمس کردن جعبه و کاتالوگ‌ها می‌توانند اطلاعات مربوط به هر کدام از عطرها را شناسایی کنند. برند آکوادی به مناسبت روز

جهانی عصای سفید این ایده جذاب را اجرایی کرده است.

خرید عطرهای آکوادی مردانه و زنانه

این برند محصولات خود را در دو دسته‌بندی زنانه و مردانه طراحی کرده است. عطرهای آکوادی دارای 12 رفرنس هستند که در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم.

در ساخت این عطرها از بهترین و باکیفیت ترین اسانس ها و رایحه های روز دنیا استفاده شده است در پس هر کدام از عطرهای AQUA DAY، داستانی پنهان است. رفرنس‌های مختلف به شکلی جذاب و لطیف، مناسب هدیه و استفاده روزانه تولید شده‌اند.

 

رفرنس‌های زنانه

پور فم

این محصول، عطری گرم و شیرین است که مناسب روز، مهمانی‌ها و... طراحی شده است. بانوان جوان می‌توانند از این عطر در هر چهار فصل سال استفاده کنند. مهمترین ویژگی انواع پرفیوم این برند، ماندگاری بالا است.

پور فم از خانواده بویایی مرکباتی و گلی است. این عطر گرم و شیرین مختص بانوانی است که هنگام فعالیت‌های روزانه یا میهمانی‌ها و قرارهای رمانتیک مایل‌اند فضای پیرامون خود را تلطیف کنند و مناسب برای چهارفصل سال است.

خلاقیت تولید کننده ی عطر ایرانی برای استفاده نابینایان

عطر کوئین

کوئین یکی از جذاب ترین محصولات این برند است که از خانواده بویایی چوبی و میوه‌ای می باشد. ترکیبات چوب صندل، لیموترش، سیب سبز، مُشک، کهربا، توت سیاه، یاس بنفش و... بویی جادویی به این عطر بخشیده است. این عطر نیز مناسب چهار فصل طراحی شده است.

 

خلاقیت تولید کننده ی عطر ایرانی برای استفاده نابینایان

کریستال

اگر به رایحه خوشبوی میوه‌ها علاقه دارید، بهترین انتخاب برای شما پرفیوم کریستال است. خانواده بویایی این عطر میوه‌ای بوده و شما می‌توانید از این محصول کلاسیک در فصل‌های سرد استفاده کنید. نعناع هندی در ترکیبات این محصول نیز مشاهده می‌شود. نت اولیه این پرفیوم با بوی میوه‌هایی جذاب مانند پرتقال، ترنج، تمشک، توت‌فرنگی، گلابی و... همراه است.

همراه با این رایحه های خارق‌العاده، شما در نت میانی و پایه ترکیبی شگفت‌انگیز از بوی خزه، چوب سدر، مشک سفید، وانیل، یاس چینی، شکوفه پرتقال و... را استشمام خواهید کرد.

آتالیا

یکی از دل‌نشین‌ترین رایحه‌ها که تولیدکنندگان انواع پرفیوم از آن الهام می‌گیرند، بوی خوش گل است. عطر آتالیا رایحه‌ای گرم و شیرین از گل‌هایی همچون یاس، گل رز، گل پیونی و... است. شما می‌توانید از این عطر در تمام فصول سال استفاده کنید. برگ مو، فلفل صورتی، تمشک، مشک ویرجینیا، چوب سدر و وانیل از دیگر ترکیبات این پرفیوم هستند.

گلمور

یکی دیگر  از عطرهای زنانه این برند، گلمور است که رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای دارد. ترکیبات این محصول شما را برای یک مهمانی رسمی با لباسی شیک در فصل سرد پاییز یا زمستان آماده می‌کند. این پرفیوم برازنده تمام بانوان شیک‌پوش سرزمین ما ایران است. ترکیبی از ارکیده وانیلی، عود، نعنای هندی، کارامل، قهوه، بادام‌سوخته و... محصولی اعجاب‌انگیز با بویی جادویی و ماندگار پدید آورده است. 

المنت

یکی از پرطرفدارترین رایحه ها  در عطرهای زنانه، بوی گرم و شیرین است. این برند از خانواده بویایی شرقی، محصولی گرم از دارچین و جوز هندی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این پرفیوم با ترکیبی از پاپیروس، چوب صندل سفید، شکوفه توباکو، مُشک، وانیل، سدر و... رایحه‌ای متفاوت و دلنشین تولید کرده است.

رفرنس‌های مردانه

دارک نایت

چشمان خود را ببندید و صدای اقیانوس و قدم زدن در ساحل زیر نور ماه را تصور کنید. تنها بوی خاص پرفیوم دارک نایت می‌تواند این تصویر خیال‌انگیز را تکمیل کند. دارک نایت با طراوتی روح‌نواز، رایحه‌ای دریایی تشکیل شده از گل شمعدانی، مریم‌گلی، نعنای هندی، رزماری و...  را برای شما به ارمغان آورده است.

 پور هوم

پور هوم یکی دیگر از محصولات چهار فصل برند آکوادی است. لیمو، نعنا، گریپ‌فروت، جوز هندی، عود، چوب سدر و... همگی در کنار هم رایحه‌ای مرکباتی و چوبی را به مشام ما می‌رسانند.

مرآت

پرفیوم مرآت از خانواده بویایی بادام و وانیل متولد شده است. عطری مخصوص روزهای سرد که شما را با ترکیبی از بوی ترنج، زیره، چوب صندل، وانیل، کهربا، بادام تلخ و... همراه می‌کند.

چمپیون

اگر به‌دنبال عطری کلاسیک با ترکیبی از بوی مرکبات و چوب هستید، پرفیوم چمپیون با بوی متفاوت خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این محصول رایحه‌ای ساخته شده برای فصل‌های سرد است که در ترکیبات آن فلفل سیاه، گل شمعدانی، درخت خس خس، پرتقال و... مشاهده می‌شود.

کینگ

عطرهای خنک و تلخ، بهترین گزینه برای فصل‌های گرم هستند. پرفیوم کینگ عطری خنک بوده که با ترکیبی از عنبر، وانیل، یاس مراکشی، درخت توس، سیب، انگور فرنگی سیاه و... به محصولی جذاب تبدیل شده است.

باکارات

بوی خوش چوب، یکی از محبوب‌ترین رایحه‌ها در میان عطرهای مختلف است. باکارات، عطری خوشبو مناسب فصل‌های پاییز و زمستان است که ترکیبی از بوی زعفران، یاس، چوب سدر، رزین صنوبر را به مشام شما می‌رساند. خانواده بویایی چوبی این عطر آن را به محصولی خاص و جذاب تبدیل کرده است.

شرکت امیدان تجارت اروند

در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری به حمایت از تولید داخلی تأکید بسیاری داشته‌اند. شرکت امیدان تجارت اروند این فرصت را داشته است تا در زمینه آرایشی و بهداشتی و علی الخصوص عطر و ادکلن با افتخار تولید ملی را حمایت کرده و در این مسیر قدم بزرگی بردارد. این شرکت از مرحله ایده تا اجرا از تولید داخلی پشتیبانی کرده و با نهایت احترام و تعهد، محصولاتی باکیفیت روانه بازار کرده است.

اطلاعات تکمیلی در خصوص این برند را می توانید در سایت aquaday1.com کسب کنید.لازم به ذکر است این عطر متنوع، جذاب و خاص قابل تهیه در کلیه فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن در سراسر کشور می باشد.

نظر شما