شناسهٔ خبر: 50176857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دبیر انجمن علمی علوم کامپیوتر:

حضور بیش از ۱۶۰ شرکت کننده در کارگاه مجازی "آموزش نصب و آپدیت ویندوز"

با اعلام فراخوان برای ثبت نام در کارگاه آموزش مجازی "انجمن علمی علوم کامپیوتر"، ظرف مدت کوتاهی بیش از ۲۳۰ نفر از علاقمندان به این مبحث علمی، فرم ثبت نام برای حضور در این برنامه آموزشی را تنظیم نموده و اعلام آمادگی کردند.

صاحب‌خبر -

بیش از ۱۶۰ نفر از علاقمندان به مباحث رایانه در کارگاه مجازی انجمن علمی علوم کامپیوتر با موضوع "آموزش نصب و آپدیت ویندوز" حضور یافتند.

بنابه گزارش مفدا شیراز، کارگاه آموزش غیر حضوری با موضوع "آموزش نصب و آپدیت ویندوز" که توسط "انجمن علمی علوم کامپیوتر" برگزار گردید با استقبال خوب و مطلوب علاقمندان به موضوعات دانش رایانه روبرو شد.

"یاسین ثابت" درباره این خبر توضیح داد: با اعلام فراخوان برای ثبت نام در کارگاه آموزش مجازی "انجمن علمی علوم کامپیوتر"، ظرف مدت کوتاهی بیش از ۲۳۰ نفر از علاقمندان به این مبحث علمی، فرم ثبت نام برای حضور در این برنامه آموزشی را تنظیم نموده و اعلام آمادگی کردند.

دبیر "انجمن علمی علوم کامپیوتر" دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در روز تعیین شده، بیش از ۱۶۰ نفر از کسانی که برای حضور در کارگاه اعلام آمادگی نموده بودند، در بستر مجازی برنامه حضور یافته و از مطالب ارائه شده، سود بردند.

این دانشجوی فعال دانشگاه گفت: در این کارگاه آموزشی که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، سرفصل هایی با موضوع "تاریخچه ویندوز"، "شرایط انتخاب ویندوز مطلوب"، "تهیه فایل ویندوز"، "تصمیم گیری در مورد نصب یا آپگرید ویندوز"، "نکات احتیاطی نصب ویندوز"، "فرآیند نصب ویندوز"، "نکات تکمیلی نصب ویندوز"، "روش های آپگرید ویندوز" و "نکات مربوط به نصب ویندوز ۱۱ و روش نصب" به شرکت کنندگان آموزش داده شد و به تمامی سوالات نیز پاسخ های لازم ارائه گردید.

او افزود: با توجه به اظهار علاقه برخی از افراد به سرفصل های یاد شده که به دلائلی موفق به حضور در این کارگاه آموزشی نشده اند، تصمیم گرفته شد تا این برنامه آموزشی ضبط و پس از ویرایش بصورت فایل تصویری و صوتی در اختیار آنان قرار گیرد.

این دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته انفورماتیک پزشکی از ادامه سلسله برنامه های آموزشی انجمن علمی علوم کامپیوتر در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد: بزودی "کارگاه آموزش استفاده از نرم افزار فتوشاپ" نیز توسط این نهاد علمی و دانشجویی برگزار خواهد گردید.

"ثابت" گفت: کارگاه آموزشی دیگری نیز با موضوع "هوش مصنوعی و کاربردهای آن در علوم پزشکی" در حال برنامه ریزی می باشد که با همکاری چند انجمن علمی دیگر در نیمه اول آبان ماه سال جاری برگزار خواهد گردید.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز دارای بیش از ۲۰ انجمن علمی فعال می باشد که برخی از این نهادهای دانشجویی دارای جایگاه و رتبه های برتر دانشگاهی، کشوری و ملی می باشند.

نظر شما