شناسهٔ خبر: 50174078 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

با رقابت بیش از 900 تیم در ۱۱ استان

رالی تور خانوادگی کارکنان پلیس راهور برگزار شد

شانلی عبادیان

هفتمین دوره رالی تور گردشگری خانوادگی کارکنان پلیس راهور ناجا به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تهران و به صورت همزمان در 11 استان کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی تور ساعت 8 و 30 دقیقه روز جمعه 23 مهر 1400 همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، در استان‌های تهران، البرز، قزوین، هرمزگان، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، یزد، اصفهان، قم، سمنان و آذربایجان شرقی آغاز شد.

رالی استان تهران با حضور 160 تیم از محل شهرک آزمایش آغاز شد و شرکت‌کنندگان با عبور از برخی خیابان‌ها و میادین شهر بزرگ تهران از جمله میدان آزادی، آبشار تهران، استادیوم آزادی، دریاچه خلیج فارس، میدان ولیعصر (عج) و میدان هفتم تیر و ثبت امتیاز در ایستگاه‌های کنترل، به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رسیدند.

عملکرد شرکت‌کنندگان هفتیمن رالی تور گردشگری خانوادگی کارکنان پلیس راهور مورد ارزیابی تیم داوری قرار گرفت. بر اساس میزان امتیازهای منفی کسب شده برگزیدگان انتخاب و در مراسمی با حضور سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معرفی شدند.

در آیین اختتامیه رالی یاد شده سه گروه اول تا سوم به‌عنوان قهرمان و گروه‌های چهارم تا دهم به‌عنوان شرکت‌کنندگان برتر معرفی و با اهدای جام، لوح و هدایای نقدی از آنان قدردانی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در این مراسم با بی‌سابقه خواندن برگزاری رالی پلیس به صورت همزمان در حدود یک سوم استان‌های کشور، گفت: «بیش از 3 هزار نفر در قالب 915 تیم، امروز در رالی تور خانوادگی پلیس راهور شرکت کردند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.»

سردار هادیانفر افزود: «قرار است در آینده نزدیک، 3 تیم قهرمان این دوره از مسابقات از 12 استان کشور، در مسابقه دیگری که به شکل حرفه‌ای‌تر طراحی خواهد شد، به رقابت بپردازند تا طی آن قهرمان قهرمانان مشخص شود.»

رالی تور گردشگری خانوادگی کارکنان پلیس راهور ناجا با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با هدف گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه گردشگری و سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و ایجاد نظم و انظباط شهری و ترافیکی در کشور برگزار شد.

علاقه‌مندان به آگاهی از برنامه‌ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به وب سایت http://www.taci.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ الی ۴ تماس حاصل کنند.

نظر شما