شناسهٔ خبر: 50173948 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ازیگران زن ایرانی که در سال 1400 پُرکار بوده اند

صاحب‌خبر - ​در حالی که نیمه اول سال 1400 به پایان رسیده و تنها چند ماه به پایان اولین سال قرن جدید باقی مانده است مروری بر کارنامه بازیگران داشتیم تا پرکارترین بازیگران زن ایرانی را تا پایان شهریور معرفی کنیم.

فیلم و سریال های بسیاری از ابتدای سال 1400 ساخته شده است و بازیگران بسیاری با توجه به شرایط کرونا در این این فیلم و سریال ها نقش آفرینی کرده اند.
با این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه باشید تا شما را با بازیگران پرکار زن در سینما، تلویزیون و نمایش خانگی ایران در نیمه اول سال 1400 بیشتر آشنا کنیم.

بهناز جعفری

بهناز جعفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در نیمه اول سال 1400 ، روزهای پرکاری را گذراند. او بیشتر در سریال های نمایش خانگی حضور داشته و نقش آفرینی در سریال های خاتون، آهوی من مارال، نیسان آبی و حرفه ای را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.
بهناز جعفری
گریم بهناز جعفری در سریال آهوی من مارال

باران کوثری

باران کوثری سال 1400 را با ادامه سریال ملکه گدایان آغاز کرد و قسمت های پایانی این مجموعه در نیمه اول سال تصویربرداری شد. این هنرمند مطرح سینما، در دو فیلم رگ های آبی و احمد نیز نقش آفرینی کرده است که تا به امروز اکران نشده اند.
باران کوثری
باران کوثری در نمایی از سریال ملکه گدایان

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش یکی از هنرمندان پیشکسوت و پُرکار در سینما و تلویزیون است. سریال خوب بد جلف، رادیو اکتیو و سریال آهوی من مارال ار کارهای این بازیگر دوست داشتنی در نیمه اول سال 1400 است.
گوهر خیراندیش
گریم گوهر خیراندیش در سریال آهوی من مارال

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی یکی دیگر از بازیگران پُرکار در این فهرست است که در سریال های خاتون، جیران، زیر خاکی 2 و علفزار نقش آفرینی کرده است.
ستاره پسیانی
ستاره پسیانی در سکانسی از سریال خاتون

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز روزهای پُرکاری را از ابتدای سال آغاز کرده و در دو مجموعه مردم معمولی و خاتون برای نمایش خانگی نقش آفرینی کرده است.
 شبنم مقدمی
شبنم مقدمی در نمایی از سریال مردم معمولی

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگری که در سریال زخم کاری مورد توجه بسیاری قرار گرفت پس از پایان این مجموعه، نقش آفرینی در سریال جیران را برای نمایش خانگی پذیرفت.
رعنا آزادی ور
رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری / عکسی از امیر جدیدی

ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر پُرکار در سال 99 بود و نیمه اول سال 1400 را نیز با حضور در سریال طنز زیر خاکی 2 و فیلم سینمایی غریزه به پایان رساند.
ژاله صامتی
گریم ژاله صامتی در سریال زیرخاکی 2

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز یکی دیگر از بازیگران پرکار در میان هنرمندان خانم کشورمان است که نقش آفرینی در سریال دراکولا و دودکش 2 را در کارنامه هنری خود در سال 1400 دارد.
سیما تیرانداز
سیما تیرانداز در سریال دراکولا

مریلا زارعی

مریلا زارعی هنرمند مطرح سینما که فعالیت هنری خود را بیشتر در سریال های نمایش خانگی ادامه می دهد در دو سریال جیران و نوبت لیلی نقش آفرینی کرده است.
مریلا زارعی
مریلا زارعی در نقش مهدعلیای سریال جیران

سارا بهرامی

سارا بهرامی یکی از بازیگرانی است که بازی در سریال حرفه ای و فیلم سینمایی علفزار را تا پایان شهریور سال 1400 در کارنامه هنری خود ثبت کرد.
سارا بهرامی
سارا بهرامی در نمایی از فیلم علفزار

ساناز سماواتی

ساناز سماواتی بازیگری سینما و تلویزیون که اغلب در مجموعه های طنز نقش آفرینی می کند در نیمه اول سال روزهای پرکاری داشته و بازی در دو مجموعه بوتیمار و روزهای آبی را به پایان رساند.
ساناز سماواتی
گریم ساناز سماواتی در سریال بوتیمار

ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندان پُرکار خانم در این فهرست است که در فیلم سینمایی علفزار و سریال آهوی من مارال نقش آفرینی کرده است.
 ترلان پروانه
ترلان پروانه در فیلم سینمایی علفزار

نظر شما