شناسهٔ خبر: 50171771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا ؛

ارائه خدمات درمانی سپاه کربلا به بیش از ۸هزار بیمار کرونایی/مدیریت و درمان مرکز تخصصی بانوان با خواهران خواهد بود

سردار مسلمی با بیان اینکه مدیریت مرکز تخصصی زنان وناباروری بیمارستان ولایت ساری از ورودی تا خروجی با خواهران است، گفت: این کار با طرح انحصار ویژه در مازندران و کشور در حال انجام است، امید آنکه این کار منشا خیرات زیادی برای افراد نیازمند باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۲۳مهر) در آئین کلنگ زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا ضمن اعلام حمایت سازمان‌های بیمه‌های درمانی در مباحث مختلف به‌ویژه در پنج پیک کرونا، بیان کرد: همواره شاهد همکاری‌ها و حمایت عزیزان به‌خصوص سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و هستیم.

 

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کار توسعه مرکز باعنوان مرکز تخصصی ویژه زنان و زایمان و ناباروری نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود:  مجوز احداث مرکز تخصصی قلب از گذشته اخذ شد، امروز هم با مشاوره و راهنمایی دانشگاه‌ها به این مرکز رسیدیم و  مجوزهای لازم را دریافت کردیم.

 

 

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه با هدف رعایت مسائل شرعی در محیط‌ مقدمات ساخت مرکز تخصصی ویژه بانوان را فراهم کرده است، اضافه کرد: تلاش داریم تا در این مرکز از ورود و پذیرش تا خروج تنها توسط خواهران صورت گیرد.

 

 

سردار مسلمی با بیان اینکه مدیریت این مرکز از ورودی تا خروجی با خواهران است، ادامه داد: این کار با طرح انحصار ویژه در استان و کشور در حال انجام است، امید آنکه این کار منشا خیرات زیادی برای افراد نیازمند باشد.

 


فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: مجموعه درمانی سپاه بیشتر میزبان مردم از طبقات متوسط رو به پایین است، پس خیرانی که می‌خواهند بدون واسطه در حوزه درمان خدمت کنند می‌توانند اینجا را انتخاب کنند.

 

 

سردار مسلمی همچنین اذعان کرد:تاکنون به  ۱۶ کلینیک درمانی و یک مرکز بیمارستانی در استان مازندران کمک‌هایی ارائه شد چرا که در شرایط کرونایی این مراکز درآمد خوبی نداشتند و نتوانستند روی پای خود بایستند، در پیک پنجم طی یک ماه به بیش از ۸ هزار نفر خدمات ارائه شد به‌طوری‌ که در چهار پیک گذشته به نیمی از این آمار نرسیدیم.

 


وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت استان و قدردانی از کادر درمانی و پزشکان فعال در جبهه مقابله با کرونا، گفت: باتوجه به ارائه خدمات گسترده کادر درمان در این بیمارستان امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از این زحمات را جبران کنیم.

پایان پیام/286

نظر شما