شناسهٔ خبر: 50171752 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه:

۶۰ واحد مسکن و سالن ورزشی برای بسیجیان و جوانان آمل احداث می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره ساخت مجتمع ۶۰ واحدی برای بسیجیان آمل درقالب یک طرح سراسری، قول ساخت یک سالن ورزشی دراطراف این مجتمع را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی عصر جمعه در آیین ساخت مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی شهید سلیمانی در بلوار شهید منفرد نیاکی در حد فاصل شهرک نبوت آمل گفت: البته زمین ساخت این مجتمع مسکونی به عنوان یک زمین متروکه بوده و بایر بوده که توسط جوانان این منطقه و بسیجیان این شهرک بهسازی و تبدیل به فضای باز ورزشی آن‌ها در این سال‌ها تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه اصل این زمین و مالکیت آن در اختیار راه و شهرسازی بوده و برای ساخت مجتمع مسکونی برای کارکنان سپاه شهرستان آمل به صورت قانونی و کارشناسی قیمت واگذار شده است، گفت: برای ساخت مسکن خدشه قانونی و شرعی هم وجود نداشت و از این لحاظ با در نظر گرفتن همه جوانب اقدام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه متأسفانه پیدا کردن زمین در استان‌های شمالی کشور به خصوص مازندران سختی‌های خاص خودش را نسبت به دیگر استان‌ها دارد، تصریح کرد، با این حال برای رفع دغدغه‌های جوانان منطقه و بسیجیان شهرک نبوت آمل به فرماندهی سپاه استان و شهرستان آمل، اداره کل راه و شهرسازی و مسئولان شهرداری آمل مأموریت داده شده تا در اطراف شهرک و بلوار منفرد نیاکی زمینی متناسب برای ساخت سالن ورزشی تهیه و نسبت به ساخت سالن ورزشی اقدام شود.

سردار نقدی اضافه کرد، اگر تا پایان آبان ماه زمین مورد نظر در خارج اطراف مجتمع ۶۰ واحدی شهید سلیمانی که قراراست ساخته شود، پیدا نشود، دستور داده شده تا با تغییر نقشه مجتمع ۶۰ واحدی یا کم کردن تعداد واحدها، سالن ورزشی برای جوانان عزیز منطقه و بسیجیان همیشه پای کار ساخته شود.

سردار نقدی وعده داد، که همه هزینه‌های ساخت سالن ورزشی را از ستاد مرکزی سپاه پاسداران به عشق و علاقه و همه خدمات خوبی که جوانان عزیز بسیجی در طول سال زحمت می‌کشند، بنده متقبل می‌شوم تا آن‌ها دغدغه‌ای برای این سالن و ساخت آن نداشته باشند.

سردار نقدی ادامه داد، تمام سرمایه‌های این کشور و نظام اسلامی ایران بسیجیان و نیرو‌های جوان و نوجوان که پای در خدمت خالصانه در لباس بسیج می‌گذارند، هستند.

وی افزود: متأسفانه اکنون هجمه‌های زیادی که دشمنان برعلیه کشور و به خصوص جوانان و نیرو‌های بسیج وارد می‌کنند، باید این جوانان پاک و انقلابی را با فراهم کردن امکانات ورزشی و فرهنگی در برابر هجمه‌های تبلیغاتی و انحرافی دشمنان حفظ کنیم.

نظر شما