شناسهٔ خبر: 50162114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹۲۰ واحدمسکونی شهر جدید تیس چابهار سال ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شود

چابهار- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور گفت: در مرحله نخست ۹۲۰ واحد در طرح اقدام ملی مسکن و با اعتبار خریداران با شتاب جدی در شهر جدید تیس در حال بوده که زمان تحویل آنها اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بابک دین پرست روز جمعه در بازدید از شهر جدید تیس چابهار و بیمارستان کنارک اظهار داشت: یکی از ۸۵ پروژه طرح توسعه سواحل مکران ایجاد شهر جدید تیس است که پیشرفت فیزیکی بین پنج تا ۲۰ درصدی دارد.

وی گفت: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای سواحل مکُران باید برای تکمیل بیمارستان کُنارک همه دستگاه‌ها و مسوولان مرتبط پای کار باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور ادامه داد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی کنارک در حال ساخت است و امیدواریم پیشرفت این سواحل موجب حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در منطقه شود.

وی بیان کرد: برای تحقق این اهداف باید زیرساخت های لازم در منطقه ایجاد شوند که بیمارستان یکی از آنهاست و اهمیت بسزایی دارد.

دین‌پرست با اشاره به اینکه مراحل ساخت این بیمارستان سرعت خوبی داشته و در مرحله تکمیل و بهره‌برداری است، افزود: با توجه به این اهمیت هرآنچه در مرکز کشور نیاز به هماهنگی داشته باشد توسط این معاونت انجام خواهد شد اما در بُعد استانی هم باید همه دستگاه‌ها تا زمان بهره‌برداری، به طور جدی پای کار باشند.

به گزارش ایرنا بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سفر به زرآباد و کنارک از طرح‌های توسعه سواحل مکُران بازدید کرد. 

وی مورد استقبال ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، نعمت الله نجاری فرماندار زرآباد، حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک، رحمدل بامری فرماندار ویژه چابهار و عادل مزاری دبیر توسعه سواحل مکران و مسوولان ادارات سطح شهرستان قرار گرفت.

او همچنین از مجتمع کشت و صنعت، باغ‌های کشت انگور دریایی و مورینگا در شهرستان زرآباد و کنارک بازدید کرد.

نظر شما