شناسهٔ خبر: 50160170 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیر کل مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

با توجه به وضعیت پاکستان، امسال هفته وحدت با تمام توان برگزار شود

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: با توجه به وضعیت کنونی پاکستان، برگزاری هفته وحدت امسال بسیار مهم است زیرا دشمن می خواهد به وحدت شیعه و سنی در پاکستان آسیب برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، به تمام بخش های این مجلس دستور داده است تا به‌مناسبت ولادت پیامبر اکرم ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول را بعنوان هفته وحدت با قدرت کامل برگزار کنند.

وی در بیانیه ای به همه مسؤولین مجلس وحدت مسلمین پاکستان تاکید کرد: حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، برای حفظ منافع مسلمانان خواستار برگزاری هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول شده است. بنابراین، با توجه به وضعیت کنونی پاکستان، برگزاری هفته وحدت امسال نیز بسیار مهم است زیرا دشمن می خواهد به وحدت شیعه و سنی در پاکستان آسیب برساند.

حجت الاسلام ناصر عباس جعفری تصریح کرد: همه اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان با حفظ هویت کامل سازمانی در تجمعات و موکب هایی که به مناسبت هفته وحدت برگزار می کنند، شرکت کنند. موکب های پذیرایی در امتداد مسیرهای راهپیمایی برپا شود، از پیروان پیامبر اکرم با نوشیدنی، شیرینی، گل و هدایای دیگر استقبال کنند و وحدت عملی شیعه و سنی را به جهانیان نشان دهند.

با توجه به وضعیت پاکستان، امسال هفته وحدت با تمام توان برگزار شود

نظر شما