شناسهٔ خبر: 50160134 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

بیانیه مشترک حزب الله و جنبش امل در واکنش به حادثه تیراندازی لبنان

حوزه/ جنبش امل و حزب الله با صدور بیانیه ای مشترک، ارتش لبنان را به مسئولیت پذیری و طرفداران را به آرامش دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش امل و حزب الله با صدور بیانیه ای مشترک، ارتش لبنان را به مسئولیت پذیری و طرفداران را به آرامش دعوت کردند.

حزب الله و جنبش امل در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه تجمع مسالمت آمیزی در مقابل ساختمان دادگستری در محکومیت سیاسی کردن تحقیق در خصوص انفجار بندر بیروت برگزار شد و تجمع کنندگان به هنگام رسیدن به منطقه الطیونه، از سوی تک تیرانداز هایی که در پشت بام ساختمان های مقابل بودند، هدف تیراندازی مستقیم قرار گرفتند و بعد از آن تیراندازی شدیدی انجام گرفت که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی شد و در آن سر تجمع کنندگان هدف تیراندازی بود.

دو طرف ادامه دادند: این تجاوز از سوی گروه های مسلح و سازمان یافته و با هدف فتنه انگیزی در کشور انجام گرفت. مسئولیت این تجاوز متوجه فتنه انگیزان و طرف هایی است که برای تحقق دستاورد های سیاسی مغرضانه، در خون قربانیان و شهدای بندر بیروت دست داشتند.

جنبش امل و حزب الله ارتش لبنان را به عمل به مسئولیت خود و دخالت سریع برای متوقف کردن این جنایتکاران دعوت کرد و همچنین تمامی طرفداران را به آرامش و عدم ورود به فتنه خبیث دعوت نمود.

نظر شما