شناسهٔ خبر: 50151635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

بیانیه «حزب الله» و «امل» در محکومیت تیراندازی در بیروت

درپی کشته و مجروح شدن تعدادی از تظاهرات کنندگان مقابل کاخ دادگستری بیروت، حزب الله و جنبش امل طرفداران خود را به آرامش و خویشتندازی فراخواندند.

صاحب‌خبر -

حزب‌الله و جنبش امل طی بیانیه مشترکی اعلام کردند: «ساعت 10:45 امروز که عده ای در تجمع مسالمت آمیز مقابل کاخ دادگستری لبنان در بیروت در محکومیت سیاسی شدن تحقیق پرونده انفجار بندر بیروت مشارکت کرده بودند، هنگام رسیدن آنها به منطقه الطیونه هدف تیراندازی مستقیم تک تیراندازان مستقر در بام ساختمان ها قرار گرفتند. پس از آن تیراندازی شدیدی رخ داد که به شهادت و مجروح شدن تعدادی از معترضان منجر شد».

 

دو جنبش مقاومت لبنان در بیانیه خود افزودند: «این حمله‌ای که از سوی گروه های مسلح و سازماندهی شده صورت گرفت، درصدد کشاندن کشور به فتنه ای عمدی است که مقصر آن، فتنه انگیزان و کسانی هستند که مسبب ریخته شدن خون قربانیان و شهدای بندر بیروت هستند تا از این راه به موقعیت های سیاسی مغرضانه خود دست یابند».

 

حزب الله و امل خاطرنشان کردند: «جنبش امل و حزب الله از ارتش لبنان خواستار مسئولیت پذیری و مداخله سریع برای بازداشت این جنایتکاران شدند و همه هواداران خود را به آرامش و کشیده نشدن به این فتنه پلید دعوت کرده‌اند».

نظر شما