شناسهٔ خبر: 50148926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اعلام آماده باش سرایاالقدس پس از هشدار زیاد النخاله

ما در کنار آن‌ها خواهیم بود و با هر آنچه در اختیار داریم از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم حتی اگر مستلزم این باشد که برای دفاع از آن‌ها به سمت گزینه جنگ برویم و هیچ توافق یا ملاحظات دیگری ما را از این کار منع نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)،«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (پنجشنبه)، اعلام آماده باش عمومی کرد.

سرایا القدس در بیانیه مذکور اعلام کرد که اظهارات «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در ارتباط با آزار و اذیت اسرای فلسطینی را دریافت کرده است. شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در ادامه اضافه کرد  که ما در میان نیروهای خود بسیج عمومی اعلام می‌کنیم و در آمادگی کامل و منتظر یک اشاره هستیم».

 

این بیانیه پس از آن صادر شد که دبیرکل جهاد اسلامی، دیشب در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما فرزندان خود را در زندان‌های صهیونیستی رها نمی‌کنیم تا قربانی دست دشمن شوند. ما در کنار آن‌ها خواهیم بود و با هر آنچه در اختیار داریم از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم حتی اگر مستلزم این باشد که برای دفاع از آن‌ها به سمت گزینه جنگ برویم و هیچ توافق یا ملاحظات دیگری ما را از این کار منع نخواهد کرد.

 

اعتصاب غذای اسرای جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی از عصر سه‌شنبه با هدف توقف اقدامات غیرقانونی و مجازات‌هات زندان‌های صهیونیستی آغاز شده است.  کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی طی بیانیه‌ای در خصوص تشدید اقدامات صهیونیست‌ها علیه اسرای جهاد اسلامی اعلام کرده بود که نظامیان صهیونیست، اسرای جهاد اسلامی را در سلول‌های انفرادی نگه داشته‌اند و شکنجه می‌کنند و همین مسأله موجب اعتراض اسرا شده و برای توقف این امر، دست به اعتصاب غذای عمومی می‌زنند. در حال حاضر بیش از 150 اسیر فلسطین در اعتصاب غذا به سر می برند.

 

نظر شما