شناسهٔ خبر: 50144785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی در واکنش به اعتصاب غذای صدها اسیر و تشدید اقدامات تجاوزکارانه صهیونیستها:

ما هرگز اسیران خود را در زندانهای اشغالگران تنها نخواهیم گذاشت حتی اگر مستلزم ورود به جنگ باشد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت هرگز اسیران دربند اشغالگران قدس را تنها نخواهد گذاشت وحتی اگر لازم باشد برای آزادی آنها وارد نبرد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی شامگاه چهارشنبه درباره احتمال شعله ور شدن آتش جنگ به سبب اقدامات خصمانه روزافزون اشغالگران علیه اسیران فلسطینی دربند خود هشدار داد.

 

این هشدار پس از آن صورت گرفت که باشگاه الاسیر فلسطینی اعلام کرد که 250 نفر از اسیران وابسته به جنبش جهاد اسلامی در زندانهای اشغالگران اعتصاب غذای آشکار و تمام عیار را در واکنش به اقدامات تجاوزکارانه صهیونیستها آغاز کرده اند.

 

قدوره فارس رئیس باشگاه الاسیر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : 250 اسیر جهاد اسلامی اسامی خود را به عنوان اعتصاب کنندگان غذا اعلام کردند و پس از هفت روز، 100 نفر از آنها دست به اعتصاب آب خواهند زد و در ادامه اسیرانی از تمام گروههای فلسطینی به این اعتصاب خواهند پیوست.

 

شمار اسیران جنبش جهاد اسلامی در زندانهای رژیم صهیونیستی به حدود 400 نفر می رسد.

 

اسیرانی که دست به اعتصاب غذا می زنند، خواستار توقف اقدامات ظالمانه اداره زندانهای رژیم صهیونیستی علیه خود هستند که پس از عملیات موفقیت آمیز موسوم به تونل آزادی در ششم سپتامبر گذشته این اقدامات تجاوزکارانه تشدید شده است.

 

منابعی در جنبش جهاد اسلامی اعلام کردند که یکی از اقدامات خصمانه اشغالگران، جداسازی و پراکنده کردن اسیران در زندانها و سلولهای مختلف است.

 

ششم سپتامبر گذشته، شش اسیر دربند رژیم صهیونیستی توانستند طی عملیات تونل آزادی در زندان جلبوع، آزادی خود را بازپس بگیرند، اما پس از دو هفته و در سایه عملیات همه جانبه و گسترده ارتش و دستگاههای امنیتی رژیم صهیونیستی بار دیگر بازداشت شدند.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما