شناسهٔ خبر: 50142720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آشنایی با «کوین یامگا»؛ بازیکنی که هرگز مصدوم نشده است

تهران- ایرنا- بازیکن فرانسوی مدنظر باشگاه استقلال که ساعتی پیش برای حضور در تست‌های پزشکی وارد تهران شد، علاوه بر تجربه بازی در لیگ‌های ایتالیا و پرتغال، در دوران فوتبالی هرگز دچار مصدومیت نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کوین یامگا بازیکن مدنظر آبی‌های تهران که اصالتی فرانسوی دارد، چهارشنبه شب جهت امضای قرارداد با تیم استقلال، وارد تهران شد و در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی با تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» قرارداد امضا خواهد کرد.

باشگاه استقلال در پی ورود این بازیکن به تهران، در مطلبی به معرفی و ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص وی پرداخت.

یامگا ۲۵ سال سال دارد و متولد هفتم سپتامبر ۱۹۹۶ بوده و ملیتی فرانسوی - کامرونی دارد.
این بازیکن با ۱۸۷ سانتی‌متر بلندای قامت می‌تواند در نبردهای هوایی و همچنین ارسال‌ها کمک حال مجیدی باشد.
وی سابقه حضور در تیم‌های کیه‌وو، روبر سیه‌نا، آرتزو، کارپی و پسکارا ایتالیا و همچنین لابریسون فرانسه، دسپورتیوو آوس پرتغال و وایله دانمارک را در کارنامه دارد.

یامگا فوتبال خود را از تیم پایه کیه‌وو ورونا آغاز کرد و سپس به تیم جوانان این باشگاه رسید که در آن مقطع توانست با کیه‌وو قهرمان لیگ جوانان ایتالیا شود. 

این بازیکن دوران حرفه‌ای خود را در لیگ بزرگسالان از سری C ایتالیا آغاز کرده و سابقه حضور در سری B را هم در کارنامه دارد. یامگا دوره‌ای را هم در لیگ دو فرانسه و لیگ برتر پرتغال سپری کرده است.

به نقل از سایت ترانسفر مارکت، یامگا در طول دوران بازی‌ خود هیچ‌وقت دچار جزئی‌ترین مصدومیتی هم نشده و این موضوع نشان از فیزیک بسیار خوب وی دارد.

کوین یامگا در طول دوران حرفه‌ای خود، غالبا به عنوان وینگر چپ و راست به بازی گرفته شده اما قابلیت بازی در پست‌های دفاع راست، هافبک راست و چپ، هافبک هجومی و مهاجم را نیز دارد. نکته قابل توجه سبک بازی یامگا، توانایی خوب بدنی و سرعت بالای وی است.

نظر شما