شناسهٔ خبر: 5012809 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در سایه سکوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر

شاهزاده های کودک کش برای راه اندازی «حمام خون» در یمن آماده می شوند

در حالی که مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر تجاوز و جنایات آل سعود در یمن مهر سکوت بر دهان زده اند ،شاهزاده های خونریز سعودی تهدید کرده‌اند که تا ساعاتی دیگر قصد حملات گسترده و مداوم هوایی و توپخانه ای به شمال یمن را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حملات عربستان به یمن در حالی وارد چهلمین و سومین روز خود می‌شود که مقامات نظامی سعودی در تهدیدی بی‌سابقه علیه مردم استان صعده در شمال یمن اعلام کرده‌اند که از ابتدای امشب تمام مکان‌ها برایشان اهداف نظامی است.

امروز سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی و مشاور وزیر دفاع عربستان اعلام کرد که مواضع انصارالله در صعده یمن در طول شبانه و روز و بدون وقفه از ساعت 20 به وقت محلی بمباران خواهد شد.

این رجزخوانی سعودی‌ها که در واقع تهدیدی مستقیم علیه مردم بی‌دفاع شمال یمن است، این پیام را دارد که نیروهای سعودی برای خود این مشروعیت را قائل هستند که می‌توانند مردم غیرنظامی را در صعده قتل عام کنند که به واقع امری عجیب و بی‌سابقه در جهان مدرن است.

درحالی که جهان وارد عصر تکنولوژی و رسانه‌های اجتماعی شده یک رژیم قبیله‌ای و عقب افتاده به خود اجازه می‌دهد با جنگنده‌های گران قیمت خود در برابر دیدگان جهانیان در رسانه‌های عمومی و اجتماعی مردم فقیر یمن را تهدید به قتل عام و نسل کشی‌ کند.

این رفتار وحشیانه سعودی‌ها علیه مردم شمال یمن درحالی است که این مناطق که اکثر ساکنان آن از شیعیان یمن هستند، در طی 43 روز گذشته شاهد شدیدترین حملات توپخانه‌ای و هوایی بوده‌اند و بیش از 400 نفر در این حملات کشته شده اند اما بار دیگر سعودی‌ها تاکید دارند که می‌خواهند با بمب‌ها و توپخانه خود این منطقه فقیر یمن را شخم بزنند.

شاهزاده‌های خونخوار سعودی درحالی قصد راه انداختن حمام خون در شمال یمن را دارند که روز گذشته وزیر خارجه جدید این کشور در دیدار با همتای آمریکایی‌اش از آتش‌بس 5 روز سخن گفته بود و رسانه‌های بین المللی‌ هم اخباری از طرح واشنگتن برای آتش‌بس منتشر کرده بودند.

به نظر می‌رسد سعودی‌ها پس از آشکار شدن نشانه‌های شکست در یمن حالا تلاش دارند با تشدید حملات خود قبل از رسیدن به راه حل سیاسی که به خوبی می‌دانند در آن بازنده خواهند بود، به زعم خود مردم یمن به ویژه شمالی‌های این کشور را گوشمالی بدهند تا دیگر برای گرفتن امور کشورشان از سعودی‌ها پیشگام نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما