شناسهٔ خبر: 50093772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

35 امتیاز فقط در یک بازی

رکورد شگفت‌انگیز ستاره این روزهای والیبال ایران

صابر کاظمی در رقابت‌های جام باشگاههای آسیا نیز عملکردی بی‌نظیر داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که لیگ ملت های والیبال در سال 2021 از نظر نتیجه ای برای والیبال ایران تلخ بود اما در عین حال صحنه ظهور برخی ستاره های جوان به شمار می‌آمد؛ جایی که بازیکنانی نظیر میثم صالحی، بردیا سعادت، علی اصغر مجرد و صابر کاظمی توسط سرمربی وقت تیم ملی یعنی ولادیمر آلکنو به بازی گرفته شدند تا والیبال ایران را با آینده امیدوار کنند.

 

بدون شک صابر کاظمی یکی از مهم ترین بازیکنانی است که والیبال ایران را به عملکرد قدرتمند طی سال های آینده امیدوار می‌کند. او پدیده والیبال ایران در لیگ ملت ها بود، سپس در المپیک هر جا که نیاز بود به زمین آمد و درخشان ظاهر شد و نهایتاً اوج کار صابر را می‌توان رقابت‌های آسیایی تلقی کرد.

 

در واقع صابر کاظمی از ابتدا تا انتهای رقابت‌های آسیایی یک عملکرد کم نوسان و تا حدود زیادی بدون نقص را از خود به نمایش گذاشت تا یکی از مهمترین ارکان قهرمانی تیم بهروز عطایی لقب بگیرد. نکته جذاب کار او اما جایی بود که در دو مسابقه نیمه نهایی و فینال با وجود مصدومیت به کار خود ادامه داد و حتی در آن دو مسابقه نیز بهترین بازیکن ایران به شمار می آمد.

 

اما به نظر می رسد که خستگی و توقف در دایره لغات صابر کاظمی تعریف نشده است. او بلافاصله بعد از رقابت های آسیایی به اردوی تیم فولاد سیرجان ملحق شد تا در جام باشگاه‌های آسیا آخرین بازی‌های خود را برای این تیم انجام دهد چرا که قرار است این بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ والیبال برای تیم ارومیه به میدان برود.

 

در حالی که گمان می‌شد صابر کاظمی حداقل نتواند در مسابقات گروهی برای فولاد سیرجان به میدان برود اما به نظر می‌رسد که او نهایتاً به مرز آمادگی رسیده چراکه در مسابقات اخیر این تیم حاضر بوده و اتفاقاً در این تورنمنت نیز به نسخه توقف ناپذیر خود ادامه داده است.

 

صابر کاظمی که در دیدار قبلی فولاد سیرجان مقابل نماینده ازبکستان امتیاز آورترین(17 امتیاز) بازیکن زمین لقب گرفت، در مسابقه امروز این تیم برابر العربی قطر یک نمایش بهتر از خود ارائه داد. در واقع فولاد سیرجان در حالی با نتیجه 3-1 موفق به شکست تیم مدعی العربی شد که صابر آمار خیره کننده و عجیب و غریب 35 امتیاز را ثبت کرد. او 25 امتیاز از حمله به دست آورد، 9 امتیاز مستقیم از سرویس کسب کرد و یک بار نیز موفق به دفاع شد تا نشان دهد تعریف و تمجید ها از او اصلاً بی جهت نیست و حتی بیش از این ها لایق ستایش است.

نظر شما