شناسهٔ خبر: 50067073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاهش ۱۲ درصدی جانباختگان در تصادفات شرق استان تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: در یک سال گذشته، میزان تصادفات ۱۳ درصد، جانباختگان ۱۲ درصد و مجروحین ۸ درصد کاهش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی، اظهار کرد: از مهر سال گذشته تا امسال در جمع، تصادفات ۱۳ درصد کاهش داشته است و در مورد جانباختگان نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است همچنین در مورد مجروحین نیز خوشبختانه ۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: مجموعه نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی در اجرای قوانین ستاد کرونا در راس هرم قرار گرفته بود و محدودیت ها را اجرا می کرد.

سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه مراسم طی سخنانی بیان کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران بر آن است که کاربران ترافیکی دچار ضرر کمتری شوند و با فرهیختگی کامل در کاهش تلفات و مجروحین موثر باشیم.

وی گفت: ۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو اتفاق افتاده است که می طلبد همه ما از مجموعه نیروی انتظامی گرفته تا مردم عزیز رعایت فرمایند و دستورالعمل ها و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

در پایان این مراسم از نمونه های ترافیکی با لوح تقدیر و هدیه نقدی تحلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما