شناسهٔ خبر: 50061662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

بازدید از بیمارستان حکیم جهت بررسی امور بیمارستان در خصوص انطباق با موازین شرع مقدس

این بازدید به منظور بررسی امور بیمارستان در خصوص انطباق با موازین شرع مقدس از بخش های اورژانس، ICU جنرال، کوریدور بخش های زنان، اتاق های زایمان، نمازخانه و امکانات رفاهی انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور، نماینده نهاد رهبری، مدیر و کارشناس انطباق مدیریت فرهنگی جهت بررسی امور بیمارستان در خصوص انطباق با موازین شرع مقدس از بیمارستان حکیم بازدید کردند.

این بازدید با حضور نماینده نهاد رهبری، مدیر بیمارستان و مدیر خدمات پرستاری، مدیر و کارشناس انطباق مدیریت فرهنگی از بخش های اورژانس، ICU جنرال، کوریدور بخش های زنان، اتاق های زایمان، نمازخانه و امکانات رفاهی انجام شد و آقایان عابدی و حسین آبادی در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام شده در زمینه انطباق توضیحاتی ارائه نمودند.

ساخت کوریدور بخش زنان و جداسازی اتاق عمل زنان از اتاق عمل جنرال، جداسازی کامل بخش جراحی مردان و زنان، جداسازی ICU زنان از ICU  تروما، متناسب سازی نیروهای تخصصی و غیر تخصصی نیرو های خانم و آقا در بخش های بالینی از جمله فعالیت های مهم بیمارستان حکیم در زمینه انطباق با شرع مقدس بوده است.

در پایان این بازدید نماینده نهاد رهبری حجت الاسلام و المسلمین قربانی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان حکیم در مورد رعایت حریم بیماران به خصوص در بخش اورژانس تاکید کردند.

نظر شما