شناسهٔ خبر: 49876728 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هریک از شاخه‌های حزب جمهوری به مرور زمان یک حزبِ جدا شدند/ باید در مقابل آنچه که حقوق یک ملت را ضایع می‌کند مقاومت کرد

فعال سیاسی اصولگرا درباره نقش احزاب در دفاع مقدس نکاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش احزاب در دفاع مقدس گفت: حزب جمهوری یکی از احزاب موثر در انقلاب اسلامی بود.

او ادامه داد:  بعد از آن هریک از شاخه‌هایش به یک حزب تبدیل شدند و جامعه اسلامی کارمندان از شاخه کارمندان حزب جمهوری اسلامی ایجاد شد و حزب موتلفه اسلامی هم عضو حزب جمهوری اسلامی هم بود.

سجادی درباره شهدای شاخص حزبی در دفاع مقدس بیان کرد: از اعضای حزب جمهوری اسلامی تعدادی شهید شدند و برخی از اعضای ما هم به جبهه رفتند و شهید شدند؛ یکی از آنها شهید اثنی عشری است. خود اعضای حزب هم که معمولا عضو بسیج بودند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نقش دیگر احزاب تقویت پشت جبهه بود. احزاب کارهای خدماتی، سیاسی و تحلیلی درباره پشتیبانی از اقدامات جنگ انجام می دادند یا مانند سایر گروه ها هم به صورت مستقل به جبهه می‌رفتند و شهدای بسیاری هم در این حیطه داشتیم. احزاب به صورت غیرمستقل در قالب بسیج به جبهه می‌رفتند و به عنوان کمک خدمات فرهنگی در جبهه مشارکت داشتند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، مهم ترین درسی که احزاب می‌توانند از دفاع مقدس بگیرند را اینگونه تشریح کرد:  مهم ترین درس این است که همه در برابر استکبار مقاومت کنند، جنگ در اصل برای ما پیام مقاومت در برابر ظلم بود. در مقابل آنچه که حقوق یک ملت را ضایع  می‌کند باید مقاومت کرد، موضوعی که در جبهه مقاومت هم شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما