شناسهٔ خبر: 49872306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هولناک مثل مدیریت پرسپولیس؛ صدری در نقش رسول‌پناه

در روزهایی که باشگاه پرسپولیس با مشکلات بزرگی مواجه است، سرپرست این باشگاه یکی از لایوهای جنجالی اینستاگرام را به نام خود ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، تنها ساعاتی از خبر اعتصاب بازیکنان پرسپولیس نگذشته بود که مجید صدری در لایو اینستاگرام ظاهر شد تا هواداران این تیم دلخوش به خبرهای خوش از سرپرست این باشگاه باشند.

مجید صدری در روزی که هواداران و البته کادرفنی و بازیکنان نگرانی‌های بزرگی از جمله محرومیت نقل و انتقالاتی بابت مطالبات گابریل کالدرون، عدم پرداخت مطالبات فصل قبل بازیکنان و اعضای کادرفنی، عدم پرداخت حقوق کارمندان باشگاه، عدم تخصیص اسپانسر برای فصل جدید و برگزاری مزایده، عدم پرداخت مطالبات کریستین اوساگوآنا، عدم پرداخت مطالبات فصل جدید خصوصا به بازیکنان تازه‌وارد (که برخی از آنها با چک شخصی رضایت‌نامه خود را دریافت کرده و در صورتی که مبلغ آن پرداخت نشود باید در انتظار اتفاقی که فصل گذشته برای مرادمند و استقلال افتاد بود)، و.... با جملاتی عجیب و فارغ از پرستیژ یک مدیر اسبق بخش دولتی و مدیر کنونی یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا پاسخ هواداران را داد. مرد همیشه در صحنه در مواجهه با دوربین‌های اصحاب رسانه، این بار زمان بدی را هم برای گفتگو انتخاب کرد و پاسخ‌هایی نیز به هواداران داد که نگرانی آنها را نسبت به آینده بیشتر کرد.

در کنار تمامی اتفاقات شب گذشته اما نکته عجیب‌تر این بود که دکتر مجید صدری با سابقه حضور چند ساله در بخش مخابرات که با همین سبقه در این باشگاه معارفه شده، در این لایو اینستاگرامی کاملا دور از دنیای تکنولوژی نشان می‌داد و حتی از خارج کردن مهمانان خود بعد از گفتگو و سوال و جواب دو نفره نابلد نشان می‌داد.

دیشب هواداران پرسپولیس رسول‌پناه دیگری را در قامت سمت سرپرستی باشگاه خود در لایو اینستاگرامی‌ دیدند. مدیری که در میان اعتراض و گلایه شدید و شاید غیرقابل مهار بازیکنان این تیم بابت مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، ترجیح می‌دهد در لایو اینستاگرامی‌ و فارغ از پرستیژ مدیریتی که به وی هدیه شده، شوی تبلیغاتی خود را پیش ببرد.

کاش آقای مدیر می‌دانست که اگر مردم حق انتخاب مدیر خود را داشتند، او قطع به یقین همانند انتخابات شورای شهر که به پشتوانه حضورش در پرسپولیس، چندی پیش در آن کاندیدا شده بود، بدون رای اعتماد مردم (هواداران) این صندلی را به فرد اصلح و قابل احترامی در بخش مدیریت ورزش باید می‌داد.

IMG_20210930_110111

نظر شما